اردبیل

مجتمع گلخانه‌ای راکد آنگوتلار گرمی احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در جریان دومین سفر شهرستانی به گرمی و بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده مجتمع گلخانه‌ای راکد آنگوتلار گرمی با ظرفیت اشتغال‌زایی ۷۰ نفری از ابتدای سال آینده مجددا به چرخه تولید بر می‌گردد.

وی افزود: نگاه دولت سیزدهم حمایت از سرمایه‌گذاران و تولید بوده و در این ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

استاندار اردبیل با بیان این‌که برای جذب سرمایه‌گذاران تامین زیرساخت‌ها و زمین مورد نیاز ضروری است، ادامه داد: مساله آسفالت‌ریزی، زهکشی، زیرسازی، تامین برق واحدها، آب مورد نیاز و فنس‌کشی محوطه با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی و معاونت اقتصادی استانداری در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد.

تلاش برای توسعه و تامین زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی

عاملی بیان کرد: تلاش می‌شود با ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید و تامین زیرساخت‌های لازم در آن، نیاز سرمایه‌گذاران به زمین صنعتی در استان اردبیل تامین شود.

وی با بیان این‌که شهرستان گرمی به برند تولید شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است، افزود: این شهرستان قطب مهم تولید شیرآلات ساختمانی است و حدود ۵۰۰ نفر در این واحدها شاغل هستند و اعطای تسهیلات لازم به این واحدها پیگیری می‌شود.

اهمیت استفاده از ظرفیت مرز در شهرستان گرمی

وی همچنین از سرمایه‌گذاری بنیاد علوی در بخش‌های مختلف خبر داد و افرود: این بنیاد در حوزه‌های محرومیت‌زدایی،گردشگری و کشاورزی مشارکت دارد که در توسعه و رونق سد گیلارلو مشارکت جدی دارد و تکمیل کمربند این سد باید به‌زودی تعیین تکلیف شود.

استاندار اردبیل با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت مرز گفت: باید در حوزه‌های مختلف که از لحاظ اقتصادی سبب رونق و تولید ثروت خواهد داشت، برنامه داشته باشیم.

عاملی صداقت در خدمت به مردم را از اولویت اصلی خود برشمرد و تصریح کرد: باید ۵ پروژه اصلی و اساسی منطقه احصا و برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها تلاش شود.

گفتنی است؛ استاندار اردبیل در سفر یک روزه خود به شهرستان گرمی که به همراه سرپرستان معاونت‌های اقتصادی و عمرانی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد از کارخانه شیرآلات قهرمان، شیرآلات آویسان، پاسگاه مرزی امیرکندی،گلخانه آنگوتلار، کتابخانه در دست احداث گرمی و پروژه‌های شهرداری، سد گردشگری گیلارلو و تصفیه‌خانه این شهرستان بازدید و در جریان مسایل و مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا