Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مجلس آمریکا ایلهان عمر را از کمیته امور آفریقا برکنار کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

مجلس آمریکا ایلهان عمر را از کمیته امور آفریقا برکنار کرد

مجلس آمریکا ایلهان عمر را از کمیته امور آفریقا برکنار کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، کمیته امور آفریقا در کنگره شاخه‌ای از کمیته امور خارجه در مجلس نمایندگان است که از اختیارات قضایی درباره مسائل دیپلماتیک و امنیت ملی از جمله کمک‌های خارجی، اختیارات جنگ و اعمال تحریم‌های بین‌المللی برخوردار است.

از زمانی که جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان در نوامبر را در دست گرفتند کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا وعده داد که ایلهان عمر را از این کمیته کنار بگذارد. وی گفت: می‌دانم درباره اسرائیل چه می‌گوید. سال میلادی گذشته گفتم که وی از این به بعد در امور خارجه نخواهد بود و اکنون به وعده خود عمل کردم.

ایلهان عمر در توییتی نوشت: من به عنوان تنها سیاستمدار آمریکایی متولد شده در آفریقا کنار گذاشتنم از کمیته امور آفریقا تنها از بین بردن یک صدا نیست بلکه از بین بردن تمام صداهایی است که قبلا از سوی هر کمیته مربوط به آفریقا شنیده نشد.

وی در توییت دیگری با اظهارات مک‌کارتی درباره اینکه کنار گذاشتن ایلهان عمر از کمیته امور آفریقا به خاطر مخالفتش با رژیم صهیونیستی است، مخالفت کرد.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا