مرکزی

مجلس از دولت جهادی و خادم مردم حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک حجت‌الاسلام محمد سبزی در جلسه شورای اداری ساوه با بیان اینکه دولت در سه ماهه ابتدایی فعالیت خود کارنامه خوبی به جای گذاشته است گفت: دولت در سه ماهه فعالیت خود بدون استقراض از بانک مرکزی حقوق‌ها را پرداخت کرد و با واکسیناسیون عمومی و اصلاح بخشی از ذخایر استراتژیک نظام نمره خوبی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه مجلس از دولت جهادی و خادم مردم حمایت می‌کند گفت: ما با کسی عهد اخوت نبسته‌ایم و اگر کسی فساد کند مقابل او می‌ایستیم اما دولتی که خصوصیتش در طراز انقلاب باشد و برای مردم کار کند مورد حمایت است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور گفت: در این جلسه تأکید شد که تأمین زیرساخت‌ها مهمترین قدم در راه رفع مشکلات مردم است که برخی از زیرساخت‌ها با تدبیر و بدون نیاز به بودجه کلان قابل اجراست.

سبزی افزود: انتقال آب شیرین به ساوه که مدت‌هاست محقق نشده، نبود بیمارستان دولتی بعد از انقلاب در ساوه، عدم تأمین زمین برای طرح جهش ملی مسکن در این شهرستان و همچنین لزوم محاسبه تعرفه گرمسیری برق از مهمترین خواسته‌های این روزهای مردم است که نیاز به اتخاذ تدابیر ویژه و تعیین بودجه لازم دارد.

وی با بیان اینکه سهم ساوه از توزیع عادلانه اعتبارات در استان ناچیز است گفت: شهرستان ساوه در بحث درآمدها نسبت به شهرستان‌های دیگر وضعیت مطلوبی دارد لذا انتظار می‌رود اعتبارات پیش‌بینی شده برای این شهرستان در حد و اندازه‌های آن باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس خاطرنشان کرد: روزی همین شهرستان از محل مالیات بر ارزش‌افزوده ۱۷ میلیارد تومان دریافت می‌کرد اما با اجرای قانون ششم توسعه دریافتی آن به یک‌پنجم کاهش یافت که ضربه مهلکی به شهرستان بود که عادلانه نبوده و نیست.

سبزی با تأکید بر اینکه توزیع بودجه در شهرستان‌ها باید بر اساس جمعیت و صنعتی بودن تخصیص یابد گفت: این‌طور نمی‌شود که شهرستان ساوه که یک شهر صنعتی محسوب می‌شود مشکلات حاشیه‌نشینی، معضلات اجتماعی، آلودگی و مهاجرت را برای خود ببیند اما درآمد آن در جاهای دیگر خرج شود.

وی گفت: باید به مدیران ساوه تفویض اختیار معاون مدیر کل داده شود تا مردم این شهر برای امور اداری و کارشناسی خود مسیر سخت تا مرکز استان را طی نکنند چراکه همین امر باعث نارضایتی مردم خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس با قدردانی از زحمات صورت گرفته علی میرزایی فرماندار سابق ساوه گفت: اعتماد به یک نیروی بومی و جوان متولد ۱۳۶۵ نشان از تحرک دولت به سمت جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان است لذا فرماندار جدید باید به دور از حاشیه امور محوله را با تمام قدرت اجرایی کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا