اصفهان

مجلس برای حل مشکل آب ۴ استان حوضه زاینده‌رود چاره‌اندیشی کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی، امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز بسیج در اعتقادات مردم ریشه دوانده و با گذشت ۴۳ سال از انقلاب این نهال به یک درخت تنومند تبدیل‌ شده است.

وی افزود: معاندان می‌خواهند با حمله، تحریف و تخریب به بسیج و به این تنه درخت تنومند آسیب برسانند؛ اما هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند، درخت بسیج امروز میوه داده و میوه بسیج امروز شهید سردار سلیمانی و شهید فخری زاده‌ها هستند، البته دشمن با ترورهای کور می‌خواهد این میوه را بی‌ثمر جلوه بدهد، اما بداند کور خوانده است.

یعقوبی تصریح کرد: دشمن نگران این است که تفکر بسیجی صادر شود، اما امروز می‌بینیم که در اقصی نقاط دنیا تفکر بسیج حاکم شده و جبهه مقاومت دشمن را در محاصره گرفته است، بسیج در دفاع مقدس پیروز شد بعد از جنگ هشت‌ساله خیلی‌ها درصدد بودند بسیج را تضعیف یا تعطیل کنند و با القای شیطانی نقشه استکباری درصدد از بین بردن بسیج بودند اما بسیج روزبه‌روز رشد کرد و اطمینان داریم که معضلات کشور با تفکر بسیجی دولت حل خواهد شد.

امام‌جمعه نطنز با گرامیداشت شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: امروز شهید مدرس می‌تواند الگوی شاخص خوبی برای همه نمایندگان باشد، شهید مدرس صریح و قاطع در دفاع از مردم و مطالبات مردم را مطرح می‌کرد و مردم از نمایندگان توقع عملکرد مدرسی دارند؛ در این دوره که مجلس شورای اسلامی دولت و قوه قضاییه هماهنگ هستند باید همه دست‌ به‌ دست هم بدهند تا مشکلات کشور حل شود.

وی اذعان کرد: دغدغه مردم و مطالبات رهبری از مجلس این است که برای دولت ریل‌گذاری کند، دولت قبل در برخورد با فساد و تبعیض در پنج سال گذشته در بحث حقوق نجومی کار خاصی انجام نداد، از مجلس توقع داریم اقدام انقلابی انجام داده و ریل‌گذاری مناسبی را انجام دهد تا دولت در برخورد با نجومی‌بگیران بتواند خوب عمل کند.

یعقوبی گفت: امروز در کشور در ۴ استان مشکل آب‌ داریم که این مشکل، مردم در این استان‌ها را اذیت می‌کند، از نمایندگان درخواست می‌شود بدون توجه به جغرافیا و استان خود، یک راهکار علمی و عملی را پیداکرده تا مشکل آب در کشور حل شود.

ضرورت برخورد با نجومی بگیران

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی، امام جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: امروز پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌ فرمان حضرت امام خمینی(ره) است، بسیج یعنی مجموعه انسان‌هایی که نیروی خودشان را به میدان می‌آورند و در جهاد عمومی کشور و ملتشان در جهت رسیدن به قله‌ها فعال باشند و با آنها همکاری کنند و در کارشان سهیم باشند.

وی با گرامیداشت شهادت شهید مدرس و روز مجلس، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم مدیریت کشور و مظهر مردم‌سالاری دینی است، خدا را شاکریم الآن اکثریت مجلس شورای اسلامی را چهره‌های خدوم ارزش‌مدار عدالت محور ولایتمدار و سخت‌کوش تشکیل می‌دهند و مایه آرامش و امید دوستان و مایه ناراحتی و یاس دشمنان شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: از جمله مطالبات مقام معظم رهبری در این سال‌های اخیر برخورد جدی با حقوق نجومی‌بگیران است و اکنون ۵ سال است که از این مطالبه مقام معظم رهبری در مقابله با حقوق نجومی می‌گذرد.

امام جمعه بادرود گفت: همان‌طوری که می‌دانید دولت سابق چندان اعتقادی به برخورد با این ناهنجاری‌های بزرگ نداشت اما اکنون که قوای سه‌گانه با همفکری و هم‌آوایی منادی مقابله با فساد هستند باید در اسرع وقت گام‌های مهم را در مقابله با این زیاده‌خواهی‌های زشت بردارند که این توقع و انتظار مهم عموم مردم از دولت انقلابی و مجلس انقلابی و قوه قضائیه انقلابی است و نتیجه برخورد و مقابله با این نجومی بگیران به مردم اعلام شود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا