فرهنگ و هنر

افشای اتهامات اخلاقی جدید علیه «کوین اسپیسی»

افشای اتهامات اخلاقی جدید علیه «کوین اسپیسی»

به گزارش خبرگزاری برگزیده، یکی از تهیه‌کنندگان مستند جدید درباره «کوین اسپیسی» که حاوی ادعاهای تازه‌ای مبنی برسوء رفتار این بازیگر با مردان داشته است، می‌گوید این مستند طبق برنامه‌ریزی امروز دوشنبه (۶ می، ۱۷ اردیبهشت) و علی‌رغم تکذیب‌های علنی این بازیگر پخش می‌شود.

«دوروتی برن» رئیس سابق اخبار و امور جاری در کانال تلویزیونی چهار بریتانیا می‌گوید امیدوار است این مستند دو قسمتی با عنوان «اسپیسی بدون نقاب» بحث گسترده‌تری را در مورد استانداردهای رفتار در موقعیت‌های کاری مطرح کند.

به گزارش گاردین، سازندگان این مستند می‌گویند که ادعاهای چند مرد در رابطه با رویدادهایی مربوط به سال‌های ۱۹۷۶ و ۲۰۱۳ میلادی را نشان خواهند داد.

در ابتدا «آنتونی رپ» در سال ۲۰۱۷ ادعا کرد که اسپیسی که نام اصلی او «کوین اسپیسی فاولر» است، در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال ۱۹۸۶، زمانی که او ۱۴ ساله و اسپیسی ۲۶ یا ۲۷ ساله بود به او نزدیک شده است و خواهان دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری شده بود.

دادگاه نیویورک در نهایت اعلام کرد «آنتونی رپ» نتوانسته ادعای خود درباره تعرض جنسی از سوی «کوین اسپیسی» را ثابت کند و در نتیجه اسپیسی از اتهام وارد شده تبرئه شد.

سال گذشته نیز دادگاهی در لندن که مسئولیت رسیدگی به اتهامات جنسی مطرح شده از سوی چهار مرد علیه «کوین اسپیسی» را بر عهده داشت، در نهایت رأی نهایی خود را مبنی بر تبرئه این بازیگر اعلام کرد.

«اسپیسی» بیشتر برای ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی چون «هفت»، «محرمانه لس‌آنجلس» و «زیبای آمریکایی» شهرت دارد. این بازیگر از سال ۲۰۱۱ در سریال «خانه پوشالی» در نقش «فرانک آندروود» ظاهر شد و تا سال ۲۰۱۸ به بازی در این سریال ادامه داد تا این که ساخت این مجموعه به دلیل اتهامات اخلاقی علیه او متوقف شد.

پس از اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی، حرفه این بازیگر برنده دو جایزه اسکار ویران شده است و پس از کنار گذاشته شدن از سریال «خانه پوشالی»، نقش «جی پل گتی» سرمایه‌دار نفتی در فیلم «تمام پول دنیا» اثر «ریدلی اسکات» نیز از او گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین او شد.

کمپانی نتفلیکس نیز فیلم زندگی‌نامه «گور ویدال» رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی با بازی «کوین اسپیسی» را بایگانی کرده و او همچنین از بازی در نقش چنگیزخان در فیلم «۱۲۴۲: دروازه‌ای به بهشت» کنار گذاشته شد.

اسپیسی ۶۴ ساله که ۱۱ سال مدیریت تئاتر اولدویک لندن را بر عهده داشته و به عنوان یک بازیگر برنده اسکار چهره‌ای شاخص در عرصه سینما و تلویزیون محسوب می‌شود، در رابطه با اتهامات مطرح شده می‌گوید: «من مسئولیت کامل رفتار و اعمال گذشته‌ام را می‌پذیرم، اما نمی‌توانم مسئولیت یا عذرخواهی از کسی که درباره من مطالبی ساخته یا داستان‌های اغراق آمیزی درباره من ساخته است، بپذیرم و نخواهم کرد».

۲۴۵۲۴۵

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا