سیاسی

مجلس طبق وعده وظایف نظارتی را با دقت اعمال کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، ولی الله بیاتی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آبان) مجلس گفت: وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم به شدت اسفبار است، این مردم همواره در کنار انقلاب، حامی انقلاب بوده و هستند. اما امروز در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم‌ها و مدیریت‌های ضعیف باعث شده که ثبات اقتصادی در جامعه وجود نداشته باشد و هر روز قیمت‌ها تغییر می‌کند و این تغییرات به مردم کم‌درآمد آسیب‌ می‌زند.

وی افزود: از ریاست مجلس تقاضا دارم همان‌گونه که در زمان اخذ رأی وزرا قول و برنامه دادند، کار نظارتی مجلس را با دقت اعمال کنند تا ان‌شاءالله بخشی از مشکلات مردم حل شود.

بیاتی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور! واگذاری اعتبارات عمرانی به استان‌ها انجام نشده است و کاری که در این حوزه انجام شده بسیار محدود است. به فصل سرما رسیده‌ایم، دیگر امکان کار عمرانی وجود ندارد. دستور دهید هرچه سریع‌تر این اقدام انجام شود.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای استان مرکزی ۷۰۰ میلیارد اعتبار پیش بینی شده، از این مقدار ۱۰ میلیارد به صورت نقدی به استان رسیده و این در حالی است که ۲ هزار پروژه باید اجرایی شود که تا پایان سال با توجه به وضعیت سرما امکان این کار وجود ندارد.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت بازنشستگان، اجرای رتبه بندی معلمان، از مسائلی است که باید اجرایی شود. وضعیت اقتصادی معلمان خوب نیست. اگر آموزش و پرورش تضعیف شود رکن اصلی کشور تضعیف شده است. باید تلاش کنیم که آموزش و پرورش ارتقا پیدا کند.

بیاتی خاطرنشان کرد: در ارتباط با ساخت مسکن در دولت جدید حداقل در حوزه انتخابیه بنده هیچ اقدام جدیدی انجام نشده است و من توصیه می‌کنم که وزیر محترم نسبت به تعهدی که داده است اقدام کند.

وی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه خود در بخش‌های مختلف به ویژه بحث راه از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا