اخبار ورزشی

مجمع سالیانه فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد

مجمع سالیانه فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش کارگری، مجمع سالیانه فدراسیون ورزش کارگری به ریاست محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، مهین فرهادی‌زاد، نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها، اسناوندی، سرپرست فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه و روسای هیئت های استانی و دیگر اعضا مجمع برگزار شد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون‌های ورزش کارگری و بسکتبال

در ابتدای جلسه آهنگری، گزارشی درباره حسابرسی سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ ارائه داد. این گزارش پس از ارائه توضیحاتی توسط فرهادیان به تصویب اعضای مجمع رسید.

پس از قرائت این گزارش، خزانه دار فدراسیون نیز گزارشی درباره صورت‌های مالی فدراسیون و هزینه کردهای انجام شده ارائه داد.

در ادامه جلسه بازرس فدراسیون گزارشی درباره اقدامات کمیته‌های مختلف فدراسیون ارائه داد و به بیان کارگاه‌ها، دوره‌ها و مسابقات برگزار شده پرداخت. حامدی در گزارش خود از موفقیت ۷۲ درصدی در برگزاری رویدادهای تصویب شده در تقویم ورزشی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فرهادیان در ادامه از توافق با چکشیان برای حمایت مالی از هیئت‌های استانی خبر داد. برخی از روسای هیئت‌های استانی خواهان توجه و حمایت مالی بیشتری از سوی وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی شدند.

مجید احتشام زاده، معاون فنی و ورزشی فدراسیون سند و برنامه راهبردی سه ساله معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی وزارت کار را مورد بررسی قرار داد و به بیان راهبردهای سه گانه برای اجرایی شدن این برنامه در تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ پرداخت. احتشام زاده همچنین درباره روند برگزاری رویدادهای داخلی و اعزام های بین المللی در سال پیش رو گزارشی ارائه داد.

دانشفر، نایب رئیس بانوان فدراسیون با ابراز گلایه از نبود حمایت مالی گفت: رویدادهای آقایان با حمایت بخش مالی و اسپانسرها به هر شکل برگزار می‌شود اما رویدادهای مربوط به بانوان حامی مالی ندارد و باید برای آن ردیف بودجه در نظر گرفت تا بتوان رویدادهای مربوط به زنان را با کیفیت بهتری برگزار کرد.

موارد مطروحه در صورت جلسه مجمع سالیانه فدراسیون پس از رای گیری به تصویب اعضا مجمع رسید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا