اخبار ورزشی

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی برگزار شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی، صبح امروز چهارشنبه، ۲۶ مهر با حضور ۲۰ نفر به صورت حضوری و ۴۳ نفر به صورت آنلاین برگزار شد.

مجمع با گزارش بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی ضمن اشاره به عدم اقبال عمومی به این رشته درباره عملکرد سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

قدیمی در این مجمع گفت: ما سال گذشته ۴.۵ میلیارد بودجه دریافت کرده و بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه کردیم. اولویت کاری ما پر حال حاضر افتتاح استادیوم هاکی روی چمن است که با همدلی و همکاری وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوطه محقق خواهد شد.

رئیس فدراسیون هاکی پس از ارائه گزارش مالی حسابرس گفت: ۷۷۰۰ مترمربع از مجموعه ورزشی آزادی برای احداث استادیوم هاکی چمنی اختصاص داده شده که تکمیل آن نیازمند همکاری سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است. چمن به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده شده ولی انتقال آن از آلمان و نصب چمن، نیازمند بودجه است.

محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مجمع سالیانه فدراسیون هاکی اظهار داشت: هاکی به ویژه سالنی ظرفیت بالایی در کشور دارد امیدوارم در هاکی چمنی هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. ما از اقدامات فدراسیون در توسعه هاکی چمنی و استفاده از دانش خارجی، حمایت خواهیم کرد. اگر موفقیتی در این مورد کسب شود، نگاه دستگاه ورزش به هاکی، متفاوت خواهد شد.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: تیم‌ها برای رعایت شئونات اخلاقی و صیانت از نوامیس مردم از کادرفنی جوان و مجرد در بخش بانوان استفاده نکنند.

یکی از ملی پوشان هاکی در این مجمع گفت: تیم ملی هاکی ایران، تنها تیم غیر آسیایی است که مقام جهانی گرفته است و پتانسیل بالایی برای موفقیت داریم. این در حال است که ما چمن هاکی در کشور نداریم و از این بابت خجالت می‌کشیم. از وزارت ورزش درخواست داریم از ملی پوشان هاکی که افتخارات زیادی در آسیا دارند، حمایت‌هایی در زمینه استخدام و پاداش داشته باشند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا