اصفهان

مجمع عمومی نیروهای انقلاب در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، صبح امروز جلسه مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با حضور  آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی و حجج اسلام سالک و بهشتی‌نژاد از اعضای شورای عالی، اعضای شورای هماهنگی و جمعی از اعضای مجمع در حسینیه رضوی برگزار شد و در ابتدای مجمع حجت‌الاسلام بهشتی‌نژاد نکات مهم اخلاقی را برای اعضا طرح کردند.

در همین زمینه حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران با اشاره به جزئیات این جلسه گفت: با توجه به شرایط کرونا امکان برگزاری جلسه عمومی مجمع پس از انتخابات فراهم نشده بود لذا امروز با دعوت از همه اعضای مجمع، این جلسه برگزار شد.

عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه در این جلسه برنامه‌های آتی مجمع برای اعضا طرح شد، اظهار کرد: مجمع نیروهای انقلاب در اقدامی به منظور کنش‌گری و مطالبه‌گری تخصصی از منتخبین مجمع در مجلس، مسؤولان شهری و استانی و بهره بردن از نظرات نخبگان در مسائل استان، کمیسیون‌های تخصصی را در قالب کمیسیون( انرژی، صنعت و معدن)،( اقتصادی بازرگانی و اداری)، (فرهنگی، اجتماعی و ورزشی)،( آب و کشاورزی)،( سیاست، امنیت و امور خارجه)، (بهداشت و سلامت و محیط زیست)،( عمران، حمل و نقل و شهرسازی)، (آموزش عالی و آموزش و پرورش) تشکیل داده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجمع در هفته‌های قبل برگزار شده و سایر کمیسیون‌ها نیز تشکیل خواهد شد، عنوان کرد: در جلسه امروز گزارشی از روند تشکیل این کمیسیون‌ها ارائه شد و همچنین دبیر مجمع نیروهای انقلاب گزارشی از فعالیت‌های شورای هماهنگی در این مدت را برای اعضا بیان کردند.

وی افزود: همچنین در این جلسه شهردار اصفهان و نائب رئیس شورای شهر اصفهان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود را ارائه دادند و برخی از اعضای مجمع نیز نقطه نظرات خود پیرامون مدیریت شهری را با شهردار و اعضای شورای شهر در میان گذاشته و نظرات خود درباره نحوه ادامه کار مجمع را بیان کردند.

فولادگر عنوان کرد:به منظور انسجام و هماهنگی در بین اعضا و پیگیری دقیق‌تر مسائل قرار است جلسات مجمع نیروهای انقلاب ماهیانه برگزار شود.

 

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا