سلامت

مجموعه درمانی خیریه با ۲۰ میلیارد تومان در کرمان افتتاح شد

به گزارش برگزیده های ایران این مجموعه درمانی با ۵۸ تخت به همت نیکوکاران راه اندازی شده است تا مسیر درمان بیماران بویژه بیماران سرطانی را بهبود بخشد. 

استاندار کرمان در مراسم افتتاح این مجموعه درمانی ضمن تشکر از خیران برای کمک در بخش های تامین سلامت از همه خیراندیشان و نیز واحدهای صنعتی-معدنی استان برای مشارکت در این نوع فعالیت های خیریه دعوت کرد.

علی زینی وند با اشاره به ظرفیت های درمانی کرمان گفت: استان کرمان در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت های خوبی داشته است به طوری که در زمان اوج شیوع کرونا، با توجه به تعداد بالای بیماران بستری کمبودی در بیمارستان های استان وجود نداشت و حتی پذیرای بیماران از استان های همجوار بوده است.

زینی‌وند، همراهی و ورود از طریق بخش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت های بزرگ را برای تکمیل برنامه‌های انجمن خیریه یاس مورد اشاره قرار داد و گفت: مراکز درمانی باید متناسب با فناوری روز و نگاه به آینده طراحی شوند.
بیش از ۵ هزار بیمار زیر پوشش انجمن خیریه یاس

مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان نیز در این آیین ارزش فعلی بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی انجمن یاس را ۲۰ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: ۱۰ تخت در کلینیک و ۴۸ تخت در بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی آماده شده است.
محمدرضا بهرامی همچنین از تعهد قرارداد خیران سلامت برای ساخت بخش ۲ آنکولوژی انجمن یاس خبر داد و گفت: آزمایشگاه تخصصی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و رادیولوژی با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از پنج هزار بیمار زیرپوشش انجمن قرار گرفته‌اند و ماهانه ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارو و درمان این بیماران می‌شود.

در این مراسم با اهدای لوح یادبود از خیرین انجمن یاس قدردانی شد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا