سمنان

مجوز ایجاد ۳ اندیشکده از بسیج اساتید کشور اخذ شد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، محمد روحانی‌مقدم، رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان صبح امروز در دیدار مسؤولان کانون‌های بسیج اساتید استان سمنان با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: بسیج از متن مردم است و به زمان و مکان خاصی اختصاص ندارد و هر جا که احساس وظیفه و نیاز کرده، حضور و نقش‌آفرینی داشته است.

وی با اشاره به اینکه رسالت بسیج اساتید، بصیرت و روشنگری است، افزود: بسیج اساتید به‌عنوان قشر نخبه بسیج دارای نقشی کلیدی و محوری است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان به هم‌افزایی ایجادشده بین نیروهای انقلاب در استان اشاره کرد و گفت: باید از توان و ظرفیت اساتید بسیجی بهره برده تا مسائل و مشکلات بومی استان را شناسایی و برطرف کنیم.

روحانی‌مقدم گفت: مجمع علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت بسیج اساتید شکل گرفته است و دو کارگروه اجتماعی و خانواده و اقتصادی ایجاد شده تا مسائل و مشکلات احصا و راهکارهای لازم ارائه شود.

وی افزود: به دنبال نگاه حل‌المسائلی که بسیج اساتید دنبال می‌کند، پیشنهادات در خصوص اندیشکده‌ها ارائه و با موافقت سازمان بسیج اساتید کشور مجوز اندیشکده‌های کویرشناسی، انرژی و استفاده از منابع طبیعی اخذ شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان ادامه داد: در بحث عملیاتی‌سازی بیانیه گام دوم برنامه‌ریزی‌هایی بر اساس سرفصل‌های توصیه‌شده مقام معظم رهبری در استان انجام ‌شده است.

روحانی‌مقدم گفت: اولین کارگاه آموزشی با نام استکبارستیزی و عزت ملی برگزار شد و همچنین پس از اتمام بیماری کرونا، دوره آموزشی تربیت مربی بیانیه گام دوم نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا