اخبار ورزشی

محبی: شاید نباید در جام تختی کشتی می‌گرفتم/ از کودکی رویای المپیک را داشتم

محبی: شاید نباید در جام تختی کشتی می‌گرفتم/ از کودکی رویای المپیک را داشتم

– اخبار ورزشی –

یدالله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره وضعیت زانویش که پیش از این گفته بود ممکن است بار دیگر دچار آسیب‌دیدگی شده باشد، اظهار داشت: نه، خداراشکر آسیب جدی نبود. الان خداراشکر خوبم، تمرینات خوبی هم انجام می‌دهم و پایم نسبت به دو سه ماه قبل بهتر شده است.

وی دررابطه با اینکه معلوم است چه مسابقه‌ای پیش رویش قرار دارد و احتمال حضورش در مسابقات ارتش‌های جهان وجود دارد؟، گفت: نه، صحبتی از هیچ مسابقه‌ای نشده و فکر می‌کنم لیگ اولین مسابقه‌ای باشد که کشتی بگیرم.

کشتی فرنگی جوانان جهان| سبقت ایران از رقبا در روز اول؛ ۱۷ مبارزه و فقط یک شکست

 

عضو تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس و ۲۰۱۹ نورسلطان با اشاره به اینکه نتوانست به دلیل جراحی رباط با شرایط خوبی در جام تختی کشتی بگیرد، عنوان کرد: هنوز پایم خوب نشده بود، شاید اصلا نباید در جام تختی کشتی بگیرم، ولی دوست داشتم این اتفاق بیافتد و برای خودم خوب بود که بار دیگر روی تشک بروم.

محبی که سهمیه سنگین‌وزن المپیک ۲۰۲۰ توکیو را با کسب عنوان پنجمی جهان در سال ۲۰۱۹ به دست آورد، درباره انگیزه‌هایش برای رسیدن دوباره به دوبنده تیم ملی گفت: دوباره باید مرحله به مرحله پیش بروم. من از بچگی رویای المپیک را داشتم و آرزویم این است که به آن برسم. همیشه به فکرش بودم و این مهم‌ترین انگیزه برایم هست. درحال حاضر حدودا دو هفته در تهران و دو هفته هم در کرمانشاه تمرین می‌کنم، گاهی هم در شمال کشور تمریناتم را پیگیری می‌کنم و به این شکل هم تنوع تمرینی دارم و هم با مشکل حریف تمرینی مواجه نیستم.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی که مدتی است زیر نظر منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد تمرین می‌کند، در این رابطه تصریح کرد: تمریناتم بیشتر زیر نظر و با توصیه منصور برزگر پیش می‌رود. او مربی بسیار بزرگی است، در ارشک (برادر کوچک‌تر یدالله محبی) هم تغییر سبک ایجاد کرد. حالا کاری ندارم که در آسیایی آنطور که فکر می‌کردیم کار پیش نرفت، اما ارشک در مسابقات قهرمانی آسیا و جام دانکلوف خوب و کم اشتباه کشتی گرفت و کامل مشخص بود که سبک مبارزه‌اش تغییر کرده، در آسیایی هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد که تیم آنطور شکست خورد، حالا گاهی روزت نیست و یا از نظر روانی تیم به هم می‌ریزد. حیف شد، ارشک امسال خیلی خوب شده بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا