اصفهان

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: بر این اساس محدودیت ترافیکی به همین مناسبت از ساعت یک بامداد در خیابان‌های منتهی به گلستان شهدای اصفهان آغاز می‌شود.

وی افزود: توقف هر نوع وسیله نقلیه در محدوده‌های منتهی به اطراف میدان بزرگمهر، چهار راه آبشار، طول خیابان سجاد (مسیر رفت و برگشت) به سمت میدان لاوی و گلستان شهدا ممنوع است.

محمدی گفت: همچنین از ساعت ۶ صبح فردا تردد هر نوع وسیله نقلیه در مسیر‌های حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، تقاطع حمزه در خیابان مشتاق و چهار راه نور باران به سمت میدان بزرگمهر ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: علاوه بر این از ساعت ۶ صبح فردا تردد وسیله نقلیه در مسیر میدان بزرگمهر به سمت چهار راه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهار راه آبشار، پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهار راه آبشار، میدان فیض به سمت چهار راه آپادانا، چهار راه آپادانا به سمت میدان لاوی، تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و همه مسیر‌های منتهی به خیابان سجاد، چهار راه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان شهدا و میدان فیض و برعکس، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی ممنوع است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای تردد شهروندان در صورت امکان علاوه بر استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های اعلام شده خودداری کرده و درخواست می‌شود پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای مأموریت یاری و از مسیر‌های جایگزین استفاده کنید.

به گزارش برگزیده های ایران، مردم شهید پرور اصفهان کاروان شهدا را فردا پنجشنبه ۱۶ دی مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت ۹ صبح از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان بدرقه و تشییع می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا