اخبار ورزشی

محمدی: می‌خواهیم در فصل جدید کارهای بزرگی انجام دهیم/ بازی کردن مقابل تیم‌های تارتار سخت است

محمدی: می‌خواهیم در فصل جدید کارهای بزرگی انجام دهیم/ بازی کردن مقابل تیم‌های تارتار سخت است

– اخبار ورزشی –

نادر محمدی شرایط تیم ذوب‌آهن را مطلوب خواند و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران اظهار داشت: ما یک اردوی بدنسازی را در بروجن پشت سر گذاشتیم و سپس به تهران آمدیم تا اینجا هم یک اردو را داشته باشیم و به آمادگی کامل برسیم. چند بازی دوستانه هم انجام دادیم که به هماهنگی تیم کمک کرد و خوشبختانه شرایط تیم خوب است. ما تیم خوبی داریم و می‌خواهیم در فصل جدید کارهای بزرگی انجام دهیم.

نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شد

 

وی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند مانند سال‌های گذشته در جمع بالانشین‌های لیگ قرار بگیرد، تصریح کرد: در آن سال‌ها ذوب‌آهن بودجه خوبی داشت، ولی در چند سال گذشته بودجه این تیم کم شد، با این حال ما فصل گذشته رتبه خوبی را به دست آوردیم و مطمئناً تلاش می‌کنیم تا در فصل آینده در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حضور محمد ربیعی در این تیم یادآور شد: ربیعی به مس رفسنجان کمک کرد تا سال به سال پیشرفت کند و امیدوارم با هدایت او بتوانیم نتایج خوبی در لیگ بگیریم.

محمدی راجع به تقابل با ملوان و مهدی تارتار در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی کردن مقابل تیم‌های تارتار سخت است، چون تیم‌های این مربی همیشه دونده و تاکتیکی فوتبال بازی می‌کنند. قطعاً تقابل ذوب‌آهن با مهدی تارتار جذاب خواهد بود خصوصاً اینکه هر دو تیم با سه مدافع بازی می‌کنند و طبیعتاً این بازی هم برای ما و هم برای ملوان سخت خواهد بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا