اخبار ورزشی

محمودی: باید از عطایی حمایت کرد/ بازگشت معروف درست نیست

محمودی: باید از عطایی حمایت کرد/ بازگشت معروف درست نیست

– اخبار ورزشی –

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران در مورد ایجاد تغییر و اصلاح در تیم ملی والیبال اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم تا شروع تورنمنت بعدی تیم ملی باقی مانده و تغییر سرمربی به هیچ وجه درست نیست. در واقع، زمانی برای انتخاب و شروع به کار سرمربی جدید وجود ندارد.

ایران و ژاپن، دهمین بازی پرتماشاگر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: در حال حاضر، باید از مربی ایرانی حمایت کرد به شرطی که مربیان هم پاسخ منتقدان را ندهند و در واقع، سرشان به کار خودشان باشد.

محمودی در مورد راهکارهای برطرف کردن مشکلات تیم ملی والیبال گفت: در مرحله نخست باید کمیته آسیب‌شناسی تشکیل شود و مشکلات فنی و روحی ملی‌پوشان مورد بررسی قرار گیرد. فدراسیون در این فاصله زمانی کوتاه بهتر است پیشنهادهای کارشناسان را به دقت بررسی کند و تصمیم مناسب بگیرد. ادامه حضور بهروز عطایی در رأس کادر فنی بعد از مسابقات انتخابی المپیک باید مورد بررسی قرار بگیرد و بهتر است در حال حاضر از او حمایت کرد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک پیشنهاد می‌توان یک دستیار خارجی مثل خوان سیچلو که شناخت خوبی از والیبال ایران دارد به کادر فنی اضافه کرد ولی به اعتقاد من بهتر است روی گزینه‌های وطنی، کار شود تا از نظر فنی، اخلاقی و روحی به بهروز عطایی نزدیک و همدیگر را قبول داشته باشند.

محمودی گفت: عطایی، بارها گفته که دوست ندارد در کارش،‌ نفر دوم باشد و چون از این لحاظ،‌ شبیه من است، او را کاملاً درک می‌کنم. در سال‌های اخیر،‌ بیش از ۱۰ بازیکن از تیم ملی خداحافظی کرده‌ و مربی شده‌اند. می‌توان از پتانسیل آنها برای تقویت کادر فنی استفاده کرد. یک مربی ایرانی، بهتر می‌تواند به سرمربی مشاوره بدهد.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران در مورد اینکه آیا بازگشت سعید معروف می‌تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: بازگشت سعید معروف را در شرایط فعلی به عنوان یک راه حل، قبول ندارم چون راهی برای فرار از بار سنگین مسئولیت تیم ملی است. قرار نیست تیم ملی به عقب برگردد. پاسور،‌ موتور یک تیم والیبال است و هماهنگ شدن چنین بازیکن مهمی با کل تیم،‌ حداقل چند ماه زمان می‌برد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا