مرکزی

محموله ۲۶ هزار لیتری سوخت قاچاق در اراک توقیف شد

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل سوخت قاچاق در محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی خاطر نشان کرد: با آغاز اقدامات تخصصی پلیس استان برای شناسایی و توقیف این خودرو در زمان تردد در محورهای مواصلاتی، سرانجام تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان در محور اراک- قم این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان به کار بردن شگردی ماهرانه برای تعبیه مخزن سوخت و جابه جایی این محموله قاچاق از سوی راننده این خودرو تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کامیون توقیفی موفق به کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره شدند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به تحویل سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات به شرکت ملی فرآورده های نفتی، افزود: ارزش محوله سوخت قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبازره با انواع کالاهای قاچاق به منظور حمایت پایدار از تولیدات ملی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا