Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
محور زهکلوت - ایرانشهر تا اطلاع ثانوی مسدود است - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمان

محور زهکلوت – ایرانشهر تا اطلاع ثانوی مسدود است

به گزارش برگزیده های ایران از جنوب کرمان، مسعود جمیلی با اشاره به ورود سامانه بارشی به حوزه جنوب استان کرمان با بیان اینکه هم‌اکنون در اکثر محورهای جنوب استان شاهد بارش باران هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ محور شریانی بسته شده نداریم و تردد به‌صورت روان در همه محورها جریان است.

وی از بارش برف در محور جیرفت – ساردوئیه به بافت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آمادگی راهداران پرتلاش و راهدارخانه‌ها در مناطق برفگیر ساردوئیه و تجهیز ماشین‌آلات و همچنین آماده بودن شن و نمک برای اجرای طرح عملیات راهداری زمستانی هیچ‌گونه مسدودی در زمان بارش برف و تاکنون در این محور نداشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از آماده‌باش و فعالیت ۱۷۰ نفر نیروی راهداری و ۷۰ دستگاه راهداری در هفت شهرستان‌جنوبی استان خبر داد و گفت: با همت اداره ابنیه نگهداری راه‌های این اداره کل از ابتدای امسال ۱۸۰ دستگاه پل بحرانی در رابطه با آب شستگی اصلاح شدند و تعداد ۹۰ دستگاه پل بزرگ اجرای دریواسیون خاکی آن اجرایی شده است.

وی از مسدود کردن ۲ آبنما در مناطق مظفرآباد و آبسروئیه رودبار توسط عوامل راهداری رودبار و کهنوج به‌جهت رعایت جوانب ایمنی تردد خبر داد و گفت: محور زهکلوت – ایرانشهر هم به‌جهت تعدد آبنماها و سیلابی شدن این آبنماها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جمیلی از رانندگان خواست با توجه به روند ادامه بارش‌ها از تردد غیر ضرور در جاده‌ها خودداری و در مناطق برفگیر حتما زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

 انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا