آذربایجان غربی

محور پیرانشهر-تمرچین مسدود شد/ انسداد راه ارتباطی ۷۶ روستا

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان‌غربی، بابک قهرمانی از مسدود بودن محور پیرانشهر _ تمرچین و نیز راه ارتباطی ۷۶ روستا خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان به دلیل بارش برف و کولاک اظهار داشت: محور پیرانشهر _ تمرچین به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده است که از اولین لحظات وقوع سیل تا هم اکنون همکاران مشغول فعالیت هستند و خودروهای در راه مانده را عبور داده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر محورهای میاندوآب -بوکان لغزنده، شاهین دژ – تکاب، سیلوانا و سرو کولاک بوده و تردد به سختی انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل بارش سنگین برف ۷۶ روستا در شهرهای چالدران، اشنویه، ارومیه، خوی، پیرانشهر، سلماس و مهاباد مسدود هستند که عملیات بازگشایی در حال انجام است.

قهرمانی یادآور شد: همکاران مرکز مدیریت راه‌ها به شماره ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها هستند و خواهشمندیم در صورت مساعد نبودن وضعیت جوی و اضطراری نبودن سفر از ترددهای جاده‌ای اجتناب شود.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا