Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
محکومیت ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت به پرداخت غرامت - خبرگزاری برگزیده های ایران
گیلان

محکومیت ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت به پرداخت غرامت

به گزارش برگزیده های ایران از رشت سید امیر حسین علوی عصر امروز با حضور در سیزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شهرداری رشت در مجموع به پرداخت حدود یکصد میلیارد تومان غرامت محکوم شده است، اظهار کرد: این رای پرداخت غرامت بر علیه شهرداری رشت پیرامون پرونده‌های بررسی شده قطعی است. 

وی به اختصاص مبالغی به منظور خرید قیر با هدف اجرای آسفالت در سطح رشت اشاره کرد و گفت: طی چند روز آینده بخشی از قیر مورد نیاز خریداری و در اختیار سازمان مربوطه قرار می‌گیرد. 

شهردار رشت با اشاره به حضور شهردار و اعضای شورای شهر رشت در محلات رشت افزود: قصد داریم هر ماه یک بار این اقدام انجام شود و از نزدیک به مشکلات شهروندان رسیدگی شود. 

علوی با بیان اینکه اتمام پروژه رصد خانه رشت نیز در دست انجام است، تصریح کرد: اتمام این پروژه به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین بخشی از آن بر عهده شهرداری رشت است و ان شاالله به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم. 

وی با اشاره به اجرای پروژه خیابان غذا در رشت بیان کرد: مقدمات این پروژه نیز آماده شده و حتی سرمایه گذار این پروژه بابت انجام برخی از زوایای آن مبلغ دویست میلیون تومان به حساب شهرداری رشت واریز کرده است. 

شهردار رشت با اشاره به برگزاری نوروز متفاوت در سال ۱۴۰۲ گفت: برنامه ریزی‌های اجرایی شدن این مهم در دست بررسی است و سعی داریم نوروزی متفاوت نسبت به دیگر سال‌ها در رشت رقم بخورد. 

علوی با بیان اینکه به بحث صدور پروانه‌های بلند مرتبه‌سازی نیز ورود کرده‌ایم، افزود: در طرح تفصیلی پیش بینی شده فعلا ساختمان‌های ده طبقه در رشت قابلیت اجرا دارد. 

وی با اشاره به وضعیت آب نمای بوستان ملت رشت تصریح کرد: تمام فضای این آب نما پُر از لجن و جلبک شده بود و پیمانکار نیز بابت ساماندهی این وضعیت سالیانه دریافت مبلغ دو میلیارد تومان را مطرح کرده بود و پس از بازدید از آب نما، این مسؤولیت را به شهرداری منطقه واگذار کردیم و پس از اتمام بارندگی مجددا این پروژه استارت می‌خورد. 

شهردار رشت با اشاره به اینکه تعمیر و بازسازی ساختمان ساعت شهرداری رشت نیز در دستور کار است، افزود: این مهم به صورت مرحله به مرحله در دستور کار قرار گرفته است. 

علوی به انتشار کلیپ درگیری ما بین بانوی دستفروش رشتی با ماموران سد معبر شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: متاسفانه گاها این اتفاق که در آن افرادی نسبت به نقض قانون اقدام و سپس با داد و فریاد و انتشار چنین کلیپ‌هایی حق به جانب اقدام می‌کنند هستیم و باید این مسائل مدیریت شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا