ایلام

محکومیت ۱۰۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا و ارز در ایلام

جلیلان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون در پرونده‌های قاچاق کالا و ارز تعداد ۲۳۶ فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد که تعداد ۲۳۵ فقره از این پرونده‌ها تا کنون مختومه شده که نشان از عملکرد ۹۹/۶۰ درصدی اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام در حوزه بررسی و به سرانجام رساندن پرونده‌های حوزه قاچاق کالا و ارز دارد.

وی افزود: در رابطه با همین پرونده‌ها در حوزه قاچاق کالا و ارز، حدود ۱۰۷ میلیارد ریال محکومیت در رأی‌ها صادر شده که به طور متوسط مبلغ هر رأی صادر شده چیزی در حدود ۷۲۳ میلیون ریال بوده است.

معاون اداری اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: به طور کلی از مجموع پرونده‌هایی که از سال گذشته تا کنون به اداره تعزیرات ارجاع شده بودند، تعداد ۱۰ فقره پرونده هم‌چنان در دست اقدام هستند که ۹ فقره از این پرونده‌ها مربوط به سال گذشته است.

وی در پایان تصریح کرد: از نظر رسیدگی به پرونده‌ها این تعداد پرونده باقی مانده عددی عادی محسوب می‌شود اما درسال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش پرونده‌ها در حوزه قاچاق کالا و ارز بوده‌ایم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا