سلامت

مدارس شاهرود و دامغان به خاطر شرایط قرمز کرونایی غیرحضوری شد

به گزارش برگزیده های ایران، محمد دستورانی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: با توجه به قرارگیری شهرستان های شاهرود و دامغان در وضعیت قرمز کرونایی، آموزش ها در مدارس این شهرستان ها تا اطلاع ثانوی، به صورت غیرحضوری انجام می شود.

وی تاکید کرد: تا به امروز، ۸۵.۹ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان، یعنی حدود ۴۸ هزار دانش آموز در برابر کرونا واکسینه شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: ۹۰ درصد معلمان نیز دُز اول واکسن و بیش از ۷۰ درصد آنان دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

دستورانی بیان کرد: در تلاشیم تا طی چند روز آینده به پوشش ۹۰ درصدی واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان دست یابیم تا فضای ایمن در فضای تعلیم و تربیت استان فرآهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس پروتکل ها و دستورالعمل ها، آموزش در مدارس شهرستان های قرمز کرونایی، قطعا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

استان سمنان ۱۲۶ هزار دانش آموز در ۵۵۰ مدرسه دارد.

امروز در رنگ بندی جدید کرونا شاهرود و دامغان در وضعیت قرمز، سمنان و گرمسار در وضعیت نارنجی، میامی در وضعیت آبی و آرادان، سرخه و مهدیشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا