چهارمحال و بختیاری

مدال‌های رنگارنگ بر گردن ورزشکاران چهارمحال و بختیاری طی هفته گذشته

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد طی هفته گذشته اتفاقات مهمی در رشته‌های مختلف ورزشی چهارمحال و بختیاری را شاهد بوده‌ایم که در ادامه این گزارش یک بسته خبری از مهمترین رویدادها را مشاهده می‌کنیم.

اردوی تیم ملی جوانان در رشته جودو از ۱۷ آبان ماه در شهرستان بروجرد واقع در استان‌ لرستان و تا ۲۷ همین ماه ادامه خواهد داشت.

محمد نجفی، صابر حدادی سامانی و محمد سامانی ورزشکاران اعزامی استان در این اردو هستند.

کسب مقام اول در مسابقات تیم‌های پهلوانی و زورخانه‌ای

مسابقات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای یگان‌های ویژه ناجا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران به مدت ۲ روز در زورخانه شهرکیان در پنج رشته باستانی و پهلوانی شامل کباده، میل‌بازی، چرخ چمنی و چرخ تیز با حضور ۳۵ تیم و بیش از ۱۶۵ نفر از ورزشکاران یگان ویژه استان‌های کشور برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری برای دومین سال میزبان برگزاری مسابقات باستانی و پهلوانی یگان ویژه ناجای کشور بود که این دوره از مسابقات با هدف ارتقاء روحیه و منش پهلوانی کارکنان یگان ویژه ناجا برگزار شد.

در این دور از مسابقات تیم‌های پهلوانی و زورخانه‌ای چهارمحال و بختیاری، اصفهان و تهران بزرگ مقام اول تا سوم را کسب کردند.

پیروزی شهرکرد در رقابت‌های قهرمانی بسکتبال

در رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته بسکتبال، نخبگان زیر ۱۸ سال خوزستان و چهارمحال و بختیاری در عصر چهارشنبه در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بسکتبالیست‌های شهرکردی موفق شدند با نتیجه ۷۴ بر ۵۵ پیروز میدان شوند.

 مسابقات بسکتبال نخبگان کشور با عنوان جام پدیده‌ها در مهر امسال در هشت منطقه برگزار شد که در مجموع ۱۶ تیم به دور دوم راه یافتند که در این مرحله نیز هشت تیم با صدرنشینی در گروه‌های خود جواز حضور در دور سوم رقابت‌ها را به دست خواهند آورد.

همچنین چهارمحال و بختیاری به ‌عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود که در ۴۰ سال اخیر در تمامی دوره‌های مختلف یک بازیکن در تیم ملی داشته است.

آغاز مسابقات دوومیدانی قهرمانی ناشنوایان کشور از ۲۰ آبان در یزد

در مسابقات دوومیدانی قهرمانی ناشنوایان کشور، محمدصادق بخشی پور، مجید شاهینی، علیرضا عالی پور، میلاد احمدی، رضا علی پور، احمدرضا شبانیان، سبحان مردانی، پوریا صالحی و مهدی عالی پور در ماده‌های مختلف دوومیدانی رقابت می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه تیم دوومیدانی آقایان ناشنوای استان در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان سوم شد.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا