هرمزگان

مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف لیردف

مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف لیردف

به گزارش خبر آنلاین، مهدی باوقار زعیمی افزود: هزینه احداث مدرسه مذکور به صورت مشارکت با بنیاد برکت بوده که در حال حاصر تحویل آموزش و پرورش منطقه شده است .
به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بلال زیگدف در شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با زیربنای ۴۶۸ مترمربع بصورت ۱۰۰ درصد از منابع دولتی و برکت بوده که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است .
باوقار همچنین خاطرنشان ساخت: در یکسال اخیر ۹ پروژه آموزشی در شهرستان جاسک به صورت مشارکتی به بهره برداری رسیده است و در یکماه گذشته نیز عملیات اجرایی ۱۲ مدرسه در قالب ۲۰کلاس درس بصورت مشارکت با خیرین نیک اندیش و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در شهرستان جاسک و لیردف آغاز شده است که نشان از نگاه ویژه استاندار محترم و درایت رییس سازمان نوسازی مدارس کشور دارد.
گفتنی است؛ شهرستان جاسک سرزمین مردمان خونگرم وشریف در شرق استان هرمزگان، سرانه فضای آموزشی ۵/۶مترمربع را داراست که از رقم ۵/۲۲مترمربعی متوسط سرانه فضای آموزشی کشور نیز بالاتر بوده و از لحاظ سرانه فضای آموزشی در کشور وضعیت مناسبی را برخوردار می باشد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا