Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!/ عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!/ عکس

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!/ عکس

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در سال ۲۰۲۳، این برند با عرضه مدل های مقرون به صرفه‌تر، از جمله یک هاچ بک برقی شهری بسیار مقرون به صرفه، جاه طلبی‌های جسورانه‌تری را از خود رو کرد؛ این هاچ بک BYD Seagull نام دارد و دارای قیمت اولیه ۱۲۷۵۰ دلار و تا ۲۱۲۵۰ دلار است که قیمت آن به شدت به قیمت خودروی شاهین در داخل نزدیک است و انتظار می رود اواخر امسال در بازار محلی خود عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

انقلاب در سوخت هواپیماها با اولین پرواز موفق !

دست رد تهران به اس‌۴۰۰ روسی به پشتوانه این سامانه موشکی/ عکس

جزئیات این مدل اخیرا پس از ارسال درخواستی برای BYD Seagull به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) در رسانه های چینی منتشر شد؛ این درخواست تأیید شامل اطلاعات فنی و تصاویری از EV شهری جمع و جور بود. همچنین دیده می شود که این خودرو بخشی از سری خودروهای اقیانوسی مانند هاچ بک دلفین است که در ماه های اخیر در حال آزمایش در سیدنی مشاهده شده‌است.

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!/ عکس

جزئیات فنی موتور و بسته باتری نیز به MIIT ارسال شده است. انتظار می رود BYD Seagull دارای یک موتور الکتریکی با حداکثر توان خروجی ۵۵ کیلو وات باشد. باتری که موتور را که در برنامه توضیح داده شده تغذیه می‌کند شامل یک بسته ۳۰.۷ کیلووات ساعتی لیتیوم فسفات آهن (LFP) است. این باتری توسط FinDreams که زیرمجموعه BYD است و به تنهایی در فناوری باتری تخصص دارد ساخته خواهد شد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Seagull ممکن است به باتری سدیم یون نیز مجهز شود.

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!/ عکس

از نقطه نظر ابعاد، برنامه ارسال شده نشان می دهد که BYD Seagull کمی کوچکتر از Dolphin است. ابعاد ذکر شده عبارتند از ۳۷۸۰ میلی متر طول، ۱۷۱۵ عرض و قد هزار و ۵۴۰ میلی‌متری و در کنار آن فاصله بین دو محور ۲۵۰۰ میلی متر است.

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!/ عکس

بی‌وای‌دی شرکت خودروسازی چینی واقع در شهر شنژن است، که در زمینهٔ تولید و مونتاژ خودرو، اتوبوس، خودروهای برقی و لیفتراک فعالیت می‌کند. شرکت بی‌وای‌دی در سال ۲۰۰۳ در پی خریداری شرکت خودروسازی سیچوان توسط وانگ چوان-فو راه‌اندازی شد.

BYD یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان خودرو های برقی در جهان توافقنامه‌ای را برای ورود به بازار استرالیا در سال ۲۰۲۱ امضا کرد و از آن زمان تاکنون حضور فعالی در بازار استرالیا داشته‌است.

منبع: thedriven.io

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا