Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مدودف: آمریکایی‌ها گستاخ هستند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

مدودف: آمریکایی‌ها گستاخ هستند

مدودف: آمریکایی‌ها گستاخ هستند

به نقل از پایگاه خبری Ukrayinska Pravda، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت: به صورت کلی، آمریکایی‌ها به شدت گستاخ هستند. اصلا درست نیست که با آنها در یک مسیر قرار بگیریم. البته که تماس‌های نظامی ضروری است.

به گفته معاون رئیس شورای امنیت روسیه، کد هوایی از اصطلاحات “مناطق ممنوعه” و “مناطق محدود” استفاده می‌کند. پهپادها باید این قوانین را به ویژه در هنگام عملیات جنگی رعایت کنند.

این مقام مسئول روسی همچنین سناتور لیندسی گراهام آمریکایی را به خشونت فیزیکی تهدید کرد چون این سناتور از عدم اقدام و واکنش مناسب و قاطعانه بابت رویداد رخ داده در دریای سیاه را مورد انتقاد قرار داده بود.

در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۳ نیروی هوایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند جنگنده Su-۲۷ روسیه پهپاد آمریکایی ریپر را که بر فراز دریای سیاه مشغول رصد بود، هدف قرار داد که در نتیجه آن، این پهپاد غرق شد.

جان کربی، هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور ارتباطات استراتژیک خاطرنشان کرد که رهگیری این پهپاد توسط روسیه بر فراز دریای سیاه غیرمعمول نیست.

وزارت دفاع روسیه نیز سه شنبه شب اعلام کرد که جنگنده های سوخو ۲۷ نیروی هوایی هیچ ارتباطی با سقوط پهپاد آمریکایی ام کیو-۹ ریپر در دریای سیاه نداشته است. علاوه بر این، وزارتخانه مذکور اعلام کرد، این پهپاد به شبه جزیره کریمه نزدیک شده بود که این خود نقض حریم هوایی روسیه است.

در این میان، آمریکا در حال انجام ارزیابی عملیات پهپادهای خود بر فراز دریای سیاه پس از این حادثه و رسیدگی دقیق به مسیرهای پرواز پهپادی و ارزیابی چگونگی درگیری کمتر با نیروهای روسی است.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا