Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مدودف: صنعت روسیه باید نیازهای ارتش را بدون قصور تامین کند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

مدودف: صنعت روسیه باید نیازهای ارتش را بدون قصور تامین کند

مدودف: صنعت روسیه باید نیازهای ارتش را بدون قصور تامین کند

مدودف که سابقا نخست‌وزیر روسیه هم بوده و اکنون معاون شورای امنیت ملی روسیه است، چهارشنبه در جریان بازدید از کارخانه باروت کازان تاکید کرد: «با ادامه عملیات ویژه نظامی، مصرف مهمات چندین برابر شده است. وظیفه صنعت تسلیحات‌سازی، تامین نیازهای نیروهای مسلح روسیه به طور کامل و بدون قصور است.»

او گفت: نه تنها باید تولید این محصولات را افزایش داد، بلکه البته باید به دنبال ارتقای کارایی مهمات و استفاده از دانش پیشرفته و ایده‌های جدید بود.

مدودف گفت: «به طور کلی، تحول در صنعت دفاعی-صنعتی در حال انجام است. مجتمع‌های جدید معرفی شده و تولید گسترش می‌یابد.»

براساس ویدیویی که در کانال تلگرامی مدودف بارگذاری شده است، او در جریان سفرش به تاتارستان، خط تولید محصولات پیشنهادی کارخانه باروت کازان را بررسی کرد و با فرمانداران مناطق تشکیل‌دهنده منطقه فدرال ولگا دیدار کرد تا از جمله درباره سربازگیری صحبت کند.

کارخانه باروت کازان تولیدکننده پیشرو روسی در طیف گسترده‌ای از محصولات دفاعی و دفاع غیرنظامی است. تولید اصلی آن باروت و خرج پرتاب برای سلاح‌های سبک، صنعت هوانوردی، دریایی، توپخانه و تانک و سیستم‌های جنگی نزدیک و باروت برای فشنگ‌های ورزشی و شکاری است.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا