آذربایجان غربی

مدیران باید الگوی مدیریت در طراز انقلاب باشند

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان اظهار داشت: باید به هر اندازه‌ای که از دست هر مسئول بر می‌آید در خدمتگزاری مردم باشد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: شاید در برخی مقاطع نتوانیم به لحاظ محدودیت‌های قانونی درخواست‌های مردم را اجابت کنیم ولی می‌توانیم از آلام و رنجهای آنها با خوش رویی و توجه بکاهیم.

وی تاکید کرد: باید نگاه خود را مسئولانه کنیم و به الزامات سازمانی توجه داشته و کاملاً رعایت کنیم و متعهدانه به جایگاه و مسئولیتی که به امانت در اختیار ما گذاشته شده است نگاه کنیم و یک الگوی مدیریتی در طراز انقلاب باشیم چرا که دستگاه قضایی باید الگو و شاخص و درخدمتگزاری به  مردم سرآمد باشد و مردم با مراجعه در آن احساس امنیت و پناه نمایند.

رئیس‌کل دادگستری استان ادامه داد: باید به سمت و سوی تقویت رفتارهای پیشگیرانه در جامعه و کاهش ورود به مقوله حبس و زندان پیش برویم.

عتباتی همچنین گفت: در یک نظام ارزشی و ولایی رویکرد مسئولین مبتنی بر اصول و مکتب اسلام ناب محمدی است و حضرت ختمی مرتبت و اهل بیت عصمت و طهارت الگوی ما در زندگی هستند و باید از خداوند توفیق قدم گذاشتن و ادامه مسیر اهل بیت علیهم السلام و شهدا را بخواهیم.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به اهمیت شوراهای حل اختلاف اشاره و گفت: به لحاظ احساس نیاز، برای اولین بار در شورای حل اختلاف ارومیه یکی از قضات مجرب به عنوان مسئول شوراهای حل اختلاف ارومیه منصوب گردید تا با قدرت و توان بالاتری به امور شورا در مرکز استان پرداخت نماید و موجب ارتقاء بازده آن شود.

در ادامه جلسه مجیدی دادستان مرکز استان و معاونین قضایی حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، به بیان مطالبی پیرامون دستورات جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از زحمات مجید عباسی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تقدیر و بجای وی نادر بخشی معاون سابق دادستان مرکز استان در این سمت جایگزین شد و همچنین علی اهوز بعنوان سرپرست شورای حل اختلاف ارومیه معرفی گردید و برای اولین بار در ارومیه برای شوراهای حل اختلاف ارومیه مسئول منتصب گردید.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا