لرستان

مدیران به توسعه بخش بیرانوند توجه کنند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، محمد جعفر طولابی در جلسه‌ بررسی مسائل و مشکلات بخش بیرانوند، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با  تنگناهای مالی و بودجه‌ای در سال جاری برای شهرستان ۲۷۵ میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به عنوان بودجه عمران مصوب کردیم، که بخشی از اعتبارات تخصیص داده شده است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما، مدیران اجرایی پروژه‌های عمرانی بخش بیرانوند را در اولویت کاری‌خود قرار بدهند تا قبل از فصل سرما بخشی از آنها به سرانجام برسد.

فرماندار خرم‌آباد گفت: همدلی و همراهی‌مسوولان  به رفع مشکلات و پیشرفت امور کمک می‌کند.

طولابی بر تقویت سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به عموم مردم تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات بهداشت و درمان بخش، تکمیل پروژه‌های آب و فرهنگ سازی در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب به ویژه در شرایط خشکسالی بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: در مورد سرقت آب هم علاوه بر فرهنگ ‌سازی، برخورد مراجع قانونی ضروری است.

 فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه در خصوص مشکلات راهداری اعتبارات خوبی هم از محل منابع محرومیت هم منابع قانونی در اختیار وزارت خانه است، عنوان کرد:  اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در راستای ارتقا ایمنی راه‌ها ضروری است.

طولابی افزود: زمین مورد نیاز را برای احداث پایگاه امدادجاده‌ای با کمک بخشدار شناسایی کرده‌ایم، اما به صورت موقت تیمی را مستقر کنید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: یکی از  مهمترین مشکلات بخش بیرانوند دسترسی به آزاد راه است که  متاسفانه دیده نشده است، مشکل روشنایی و معضلات اجتماعی روستاهای محور آزاد راه نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه بخش نیاز یک پاسگاه جدید است، عنوان کرد: ارتقاء پاسگاه بخش به کلانتری نیز ضروری است.

طولابی توجه به زیرساخت‌های اینترنتی و رفع نقاط کور محور آزاد را ضروری عنوان کرد و گفت: دسترسی به شبکه اینترنت با توجه به نیاز دانش آموزان بسیار مهم است.

وی با اشاره به پروژه تعریض محور ورودی شهر و آزاد راه نیز بیان کرد: با توجه به تنگناهای مالی سال جاری اما پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان به پروژه تخصیص داده شده است.

فرماندار خرم‌آباد گفت: ششصد میلیون تومان به طرح آبرسانی و اصلاح شبکه بهش بیرانوند، همچنین ۲ میلیارد و دویست تومان برای تکمیل استخر دانش آموزی اختصاص داده شده است.

طولابی افزود: ۶ میلیارد و چهارصد میلیون تومان نیز به محور پل هرو به بیران‌شهر و سه میلیارد و پانصد میلیون تومان به بهسازی میدان ورودی شهر، توسعه فضای سبز و طرح جامع شهری اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا