Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مدیران تا آخرین لحظه به فکر خدمت به مردم باشند - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

مدیران تا آخرین لحظه به فکر خدمت به مردم باشند

 

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران نادر گرامی در جلسه شورای اداری باشت ضمن تبریک میلاد با سعادت زینب کبری س و روز پرستار اظهار کرد: بعد از ۲۱ سال خدمت در نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال حاضر در پست دیگر توفیق خدمت به مردم این شهرستان را پیدا کرده ام و جا دارد از زحمات فرماندار سابقه شهرستان قدر دانی کرد.

وی بیان کرد: از برخی مدیران شنیده می شود که شاید تا فردا در این پست نباشیم به آنها توصیه می شود تا آخرین لحظات در هرسمتی که قرار دارند برای خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم تلاش کنند.

فرماندار باشت تصریح کرد: تمامی مسئولین باید خدمت صادقانه، انجام امورات مردم وتمکین ارباب رجوع و نظم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

گرامی با اشاره به اینکه باید برخی از ادرات مورد نیاز در باشت مستقر شوند، عنوان کرد: اداره ثبت اسناد و املاک که مورد نیاز باشت می باشد، با پیگیری های ۳ ساله ردیف ادارای آن آمده و نیروهای آن نیز مشخص شده و به زودی این دستگاه در باشت مستقر خواهد شد.

 

وی گفت: حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد از ارباب رجوع های اداراه ثبت اسناد و املاک گچساران از شهروندان باشت می باشند.

فرماندار باشت خاطر نشان کرد: این دولت و مجلس انقلابی و مردمی بوده و به همین دلیل نیز توقعات مردم از آن متفاوت تر از دولت های قبلی است، ما منکر برخورد بد دولت های قبلی با ارباب رجوع ها نیستیم ولی در هر حال نگرش ها نسبت به این دولت و شعار آن متفاوت است.

گرامی بیان کرد: کار فرهنگی یکی از دغدغه های دولت انقلابی بوده و پیشنهاد می شود تا هر پنج شنبه به صورت شخصی هر هفته یکی از نهادها در کنار گلزار شهدا باشت مراسم زیارت عاشورا برگزار کند.

 

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به دهه فجر باید تمام پروژه های آماده افتتاح و کلنگ زنی مشخص و در این دهه مبارک معرفی شود.

فرماندار باشت ادامه داد: سرکشی از روستاها و دسته بندی و بررسی مشکلات و نیازهای انها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گرامی اضافه کرد: یکی از دغدغه های امام جمعه و مردم شهرستان وجود مدیران پروازی در باشت می باشد که باید تا پایان اسفند ماه سالجاری وضعیت مدیران مشخص شده و آنها برای استقرار خود در این شهرستان منزل اجاره و مسقر شوند.

وی گفت: نوسانات قیمت و تنطیم بازار یکی دیگر از اقدامات مهم در این شهرستان می باشد که باید هر چه زودتر در این راستا اقدام شود.

حجت الاسلام امیر گنجه ای امام جمعه باشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بعد از چند ماه تغییرات طبیعی در باشت انجام شده، اظهار کرد: تمام اقدامات و تصمیمات شهرستان را فرماندارنماینده عالی دولت انجام می دهد و امید داریم که تمام اقدامات باعث پیشرفت و رفع موانع باشت باشد.

وی تصریح کرد: نگرش ها متفاوت می باشد و باید هم اینگونه باشد چون مردم به تغییرو مدیریت جدید رأی داده اند و انتظار دارند تا با مدیریت جدید مشکلات حل شود و برای رسیدن به این هدف مهم باید شبانه روز و صادقانه کار شود.

امام جمعه باشت عنوان کرد: فرماندار فعلی از گذشته پای کار بوده ولی اکنون رسمی پای کار خواهند بود، قانون و اختیارات در دستشان قرار دارد و از این ظرفیت ها برای مرتفع شدن مشکلات استفاده کند.

حجت الاسلام گنجه ای با عنوان اینکه باید با خرد جمعی پای کاربوده تا مشکلات مرتفع شود، افزود: مشکل اشتغالزایی در کشور مطح می باشد و باشت نیز از این قاعده جدا نمی باشد باید از ظرفیت ها و پتانسیل های خوب این شهرستان در حوزه های مختلف استفاده کرد و تسهیلات پرداختی در این زمینه را در خصوص ایده های خوب و ایجاد کار آفرینی به کار برد.

لطف اله موسوی شهردار باشت نیز در این ئجلسه بیان کرد: شهرداری تا کنون پای کار بوده و از این به بعد نیز در کنار فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان به جد به مردم این شهرستان خدمت ارائه داده و از فرماندار حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم که ادرات مورد نیاز شهروندان در باشت مستقر شوند و در این خصوص برای حدود یک الی دوسال شهرداری باشت آمادگی لازم همکاری را با آنها خواهد داشت.

سرگرد پاسدار محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت اضافه کرد: باید مطالبات مردم در دستور کار قرا رگرفته و در راستای ترویج فرهنگ انقلابی با عزم راسخ در جامعه تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نگاه مردم رابه سمت فقط بررسی دلار و بازار بورس و فکر مسئولان را به سمت دغدغه نان مردم هدایت کرده بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت تصریح کرد: باید در عمل ولایتمداری خود را با اجرای بیانات مقام معظم رهبری در کار و برخورد با مردم نشان دهیم.

غلامشاهی ادامه داد: متاسفانه مردم از معطل شدن در برخی ادرات شاکی بوده و وقتی مراجعه می شودمی بینیم آن ادراه توسط یک یا دونفر اداراه می شود که خود جای سوال دارد، هنوز برخی از دستگاه ها در این شهرستان حتی یک چاپگر ندارند و از تجهیزات برخوردار نیستند، چرا امکانات به استان می آید ولی در یاسوج می ماند و به باشت چیزی تعلق نمیگیرد.

وی گفت: باید ساختمان ادرات باشت هرچه زودتر تکمیل شود، تا زمانی که نگاه سیاستگرانه و قوم گرایانه حاکم باشد کاری انجام نخواهد شد در صحبت می توان خوب حرف زد ولی عمل بسیار مهم است و مردم نیز از ما عمل درست را می خواهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت اظهار کرد: از فرماندار باشت انتظار می رود تا به عنوان نیروی بسیجی و مردمی شایسته سالاری را فارق از نگاه سیاسی در باشت جاری کند، دوران عزل و نصب های اتوبوسی گذشته و مزه شیرین که شهدا فارغ ازهر نگاه ها به ما نشان داده اند را به جامعه نشان دهیم.

غلامشاهی عنوان کرد: بالا بردن استانداردهای زندگی در باشت مهم بوده باید در این راستا اقدامات موثری انجام شود تا مردم بر ای خرید به شهرهای دیگر مراجعه نکنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا