آذربایجان غربی

مدیران فرهنگی و رسانه‌ها برای جهاد تبیین وارد میدان شوند/ لزوم جذب سرمایه‌گذاری در استان

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ارومیه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: این روز را به همه‌ی پرستاران کشور تبریک عرض می‌کنم که در شرایط کرونایی توانستند رضایت مردم و حضرت باری تعالی را کسب کنند.

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: از مسئولین کشور درخواست داریم که مشکلات مربوط به جامعه پرستاری را حل نماید و مطالبه صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعیین تکلیف تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را به اجرا درآورد.

وی گفت: باید به سوی ارائه خدمات پرستاری در منازل حرکت کنیم، چون علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های دولت در ایجاد تخت‌های بیمارستانی، موجب راحتی بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند هم می‌شود.

قریشی ادامه داد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی تمام فعالیت‌های خود را بر ناامیدکردن مردم و مسئولین از نظام و انقلاب متمرکز کرده‌اند و با انتشار اخبار دروغ و تحلیل‌های مغرضانه در فضای مجازی و رسانه‌ها و تکرار این دروغ ها سعی دارند بر ذهن و افکار مردم تاثیر بگذارند.

وی تصریح کرد: اگر امید در جامعه نباشد همه چیز از بین می‌رود، پیامبر گرامی اسلام می‌فرمایند: امیدواری رحمتی بر امت من است و اگر امیدواری نبود هیچ مادری به فرزند خود شیر نمی‌داد و هیچ باغبانی درختی را غرس نمی‌کرد. وقتی امید از بین برود همه سست می‌شوند و کنار می‌کشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی برتغییر ساختار فرهنگی و رسانه‌ای کشور گفت: از مدیران فرهنگی و رسانه‌ها می‌خواهیم وارد عرصه شده و با ایجاد امید در جامعه و مقابله با تحریف‌ها این مطالبه رهبری را به اجرا درآورند.

وی با اشاره به نوپا بودن دولت سیزدهم عنوان کرد: با توجه به مدت کمی که از شروع به‌کار دولت مردمی می‌گذرد باید کمی به مسئولین فرصت بدهیم و انتظار معجزه در این مدت کم نداشته باشیم و با صبر و استقامت این دوره گذار را طی کنیم.

قریشی در پایان با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذاری در استان گفت: به حمد الله مسئولین رده بالای استان حرکت های خوبی در جهت جذب سرمایه‌گذاری و تامین مالی برای حل مشکلات استان انجام داده‌اند که از این حرکت ها تشکر می‌کنیم. استان ما طرفیت های بسیار زیادی در حوزه کشاورزی ، دیپلماسی مرزی ، حوزه معدنی و… دارد.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا