قزوین

مدیران قزوین با خطرپذیری و شجاعت تصمیم بگیرند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در جلسهٔ شورای اداری استان که صبح امروز در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: موفقیت نظام و نیل به آرمان‌های انقلاب و اسلام، اتکا و اعتماد و باور عمیق به مردم و حرکت در مسیر اهداف است.

وی ضمن اشاره به اهمیت مسئلهٔ ایثارگری در جامعه گفت: ایثارگری به معنای ترجیح منافع جامعه و مردم بر منافع خود است، این روحیه باعث موفقیت و پیروزی مردم ما در بزنگاه‌ها شده است.

این مسؤول عنوان کرد: باید به بازآفرینی روحیهٔ ایثارگری در جامعه تأکید کنیم، فرصت مناسبی است که در هفتهٔ بسیج این مقولات را مورد توجه قرار دهیم و این نیاز مهم جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کشور و استقرار دولت سیزدهم و گذار از گذشته به سمت وضعیت مورد انتظار، خواستهٔ رهبر انقلاب و جبران عقب ماندگی‌های گذشته است و از این دولت انتظار می‌رود که مسائل پیش آمده را جبران کند.

اعلایی بیان کرد: دولت سیزدهم، دولت برآمده از روحیه و آرمان بسیجی است، ما در استان قزوین تلاش می‌کنیم در حوزهٔ انتخاب مدیران و در حوزهٔ پیگیری امور رفتارهای بسیجی‌وار مدیران را با روحیهٔ جهادی انقلابی برخواسته از بیانیهٔ گام دوم که مورد تأکید رهبر عزیز و رئیس‌جمهور است برگزینیم، در این مسیر نیز به حمایت مردم عزیز و نماینده ولی‌فقیه نیاز داریم.

وی تصریح کرد: موضوعی که رهبر انقلاب ۴ سال قبل به‌درستی به آن توجه کردند، موضوع خطرپذیری مدیران است. مدیران استان امروز باید از رفتارهای عادی و کلیشه‌ای فراتر بروند، یک مشکل مهم استان تصمیم نگرفتن و ترس از تصمیم گرفتن است که در مدیران قزوین مشاهده می‌شود و باید با حمایت بزرگان، دستگاه‌های نظارتی و مسؤولان این مسئله رفع شود.

استاندار قزوین بیان کرد: ما در استان قزوین مسائلی را دیدیم که به‌خاطر تصمیم نگرفتن مسؤولان مغفول مانده و با مشکل مواجه شده است، لذا از مدیران انتظار داریم که با شجاعت و خلاقیت تصمیم بگیرند و اقدام کنند، ما از مدیرانمان انتظار داریم خطرپذیر باشند و ریسک کنند.

این مسؤول تأکید کرد: این مدیریت خطرپذیر در بسیج، در جنگ و در بزنگاه‌های انقلاب موجب موفقیت شده است و باید از این تجربهٔ بزرگ درس بگیریم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به جوانان و نخبگان عنوان کرد: باید به نخبگان و جوانان شایسته اعتماد کنیم و کارها را به آن‌ها بسپاریم، بهترین کار این است که نخبگان جوان و شایسته را شناسایی کرده و کارها را به آن‌ها بسپاریم و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا