اخبار روز

مدیرعامل خبرگزاری برگزیده های ایران: ۴ رسانه اسرائیلی در حال اجرای یک آپارتاید خبری هستند + فیلم

مدیرعامل خبرگزاری برگزیده های ایران: ۴ رسانه اسرائیلی در حال اجرای یک آپارتاید خبری هستند + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از مشهد، مجید قلی‌زاده در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی حضرت امام رضا علیه السّلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها در جهت شناسایی و نشان دادن “عقاید، افکار و معارف دینی” به‌ویژه نشر معارف دینی امام رضا(ع) ‌نقش اساسی و تأثیرگذاری به‌عهده دارند.

وی درباره آثار سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: ‌در سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) ‌آثار بسیار متفاوتی با سطح ‌‌غنای خوب‌ از لحاظ کمّی و کیفی به دبیرخانه ارسال شده است و ۸ کشور نیز در این جشنواره شرکت کردند که به غنای این جشنواره افزوده است.

مدیرعامل خبرگزاری برگزیده های ایران با بیان اینکه همه خبرنگاران، صاحبان قلم، اندیشمندان و محققان باید تلاش کنند معارف امام رضا(ع) را در قالب‌های هنری به جهان برسانند، تصریح کرد: ‌اگر بتوانیم این رسالت را به‌خوبی انجام دهیم قطعاً مردم دنیا نسبت معارف دین و وجود مقدس امام رضا(ع) معرفت و شناخت خوبی ‌پیدا خواهند کرد.

قلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه گفت: در آنچه این روزها در غزه در حال رخ‌دادن است چهار رسانه اسرائیلی یک آپارتاید خبری را در غزه در حال مدیریت هستند در حالی که رسانه‌های آزاد ‌باید جنایات رژیم صهیو‌‌نیستی را به گوش جهانیان برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحمدالله رسانه‌ها در این وقایع به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند  و نه‌تنها جهان اسلام بلکه مردم اقصی نقاط دنیا علیه اسرائیل و به‌نفع مردم غزه متحد شده‌اند و امیدواریم خداوند شر این رژیم غاصب را کم کند و شاهد آزادی و پیروزی مردم فلسطین باشیم.

.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا