اخبار ورزشی

مدیرعامل نساجی: اگر استقلال تخلف نکرده چرا بازیکنان خارجی مقابل گل گهر بازی نکردند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص اعتراض به کمیته انضباطی برای صدور رأی بازیکن گابنی باشگاه گل‌گهر اظهار داشت: ما به کمیته انضباطی اعتراض نداریم چون کار خودش ار انجام می دهد. اعتراض‌مان این است که بهتر بود قبل از اعلام رأی سه بازی گل‌گهر مقابل استقلال، سپاهان و پیکان، با توجه به اینکه بازی ما قبل از این اتفاق بود و طبق نظر نماینده فدراسیون خلیفه‌سلطان و اسنادی که اوبه سازمان لیگ داد و همچنین شکایت سازمان لیگ به عنوان متولی به کمیته انضباطی داد، انتظار داشتیم این کمیته رأی ما را هرچه که بود زودتر اعلام می‌کرد. 

وی افزود: فکر نمی‌کنم انتظار نابجایی باشد و حق باشگاه نساجی است. اگر این دو بازیکنی که مقابل گل گهر بازی نکردند غیرقانونی بودند، چرا جلوی ما بازی کردند؟ مقابل ما هم همانطور که خلیفه سلطان به طاهری سرپرست استقلال اعلام کرده بود، نباید بازی می کردند. اگربازی کردند، همانطور که شب قبل از مسابقه نماینده بازی اعلام می‌کند فلان بازیکن یا مربی محروم است، محروم است و نمی‌تواند در بازی باشد، دوستان هم نباید از این بازیکنان استفاده می‌کردند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌وگو با تهران ورزشی و در خصوص اینکه مساله این دو بازیکن به خاطر ضمانت‌نامه بانکی بوده، اظهار داشت: وقتی کارت بازی صادر می‌شود، در کنار آن تاریخی برای بازیکنانی که احتمال سرباز یا دانشجو شدن دارند یا به دنبال ضمانت‌نامه بانکی هستند وجود دارد. وقتی تاریخ پاسپورت شما تمام می‌شود حق خروج از کشور ندارید اما نمی‌گویند فرد غیرقانونی هستید. چرا این بازیکنان مقابل گل‌گهر بازی نکردند؟ ما همان شب اعتراض‌مان را به خلیفه سلطان نماینده فدراسیون اعلام کردیم. ناظر در یک بازی حکم رئیس فدراسیون را دارد. او اعلام کرده و صورتجلسه شده، شکایت ما هم توسط حیدر بهاروند امضا شد و اعتراض ما توسط او به عنوان رئیس سازمان لیگ به کمیته انضباطی داده شد. 

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: چرا کار را سخت می‌کنیم؟ اگر یک نفر در خیابان برخلاف قوانین شهرنشینی مردم را برانگیخته کند، قانون‌گذار به عنوان مدعی‌العموم نمی‌تواند از او شکایت کند؟ به گواه سازمان لیگ تخلفی صورت گرفته، این دو بازیکن حق بازی ندارند و عواقبش بر عهده سرپرست تیم است. اگر دوستان می‌خواهند پنهان کنند بحث دیگری است اما اگر تخلف شده اعلام کنیم استقلال تخلف کرده است. ما اطلاع دادیم و نباید از این دو بازیکن استفاده می کردند. اگر هم تخلف صورت نگرفته چرا مقابل گل‌گهر بازی نکردند؟ به هیچ عنوان حق دخالت در کمیته انضباطی را ندارم. تنها حرف من این است که چرا این دو بازیکن بعد از ما مقابل گل‌گهر بازی نکردند.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا