Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی معرفی شد/ ضرورت حضور میدانی تعزیرات در بازار برای کنترل تخلفات - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی معرفی شد/ ضرورت حضور میدانی تعزیرات در بازار برای کنترل تخلفات

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: امر مهم و حساسی بر دوش تعزیرات حکومتی هست و نقش تاثیرگذاری در زندگی روزمره مردم و ساماندهی بازار دارد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف تعزیرات نقش کنترلگری و مراقبتی، صیانتی آن از عملکرد بازار است که در برخی مواقع گله‌مندی مردم در این مقوله‌ها بوده و با حضور میدانی و عملیاتی و در کف بازار می‌توان حضور و نقش پررنگی داشت و تخلفات را تحت کنترل قرار داد.

رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تعزیرات باید برای مردم امید آفرین و امید بخش و برای متخلفان و کسانی که ناامنی روانی ایجاد می‌کنند یک اهرم اجرایی قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.

عتباتی یادآور شد: تعزیرات نباید منتظر بازرسان صنعت ومعدن یا اصناف باشد باید راسا ورود کند و وظایف ذاتی خود را انجام دهد و با اقدام به موقع ومیدانی وعملیاتی خود آرامش روانی را به جامعه بدهد.

وی افزود: اتحادیه‌ها و اتاق اصناف و بازرسان آنها و سازمان‌های مردم نهاد خصوصا بسیج اصناف با بازرسان داوطلب می‌توانند بسیار کمک کننده به تعزیرات باشند.

رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: تعزیرات را به مقوله پیشگیری از تخلفات صنفی و گران فروشی توجه داد و برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه و ارشادی را برای کنترل وحمایت از بازار بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.

عتباتی در پایان اجرای احکام صادره از شعب تعزیرات را هم مهم خواند و گفت: بروز ملموس عدالت در اجرای حکم هست و یکی از مصادیق تاخیر در اجرای حکم انباشت کالاهای ضبط شده در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هست که با ورودهایی که انجام شد در حال مرتفع شدن هست ونیازمند است تعزیرات نظارت مداوم داشته باشد.

در ادامه جلسه محمد علی اسفنانی  اظهار داشت: کسبه ما حبیب الله هستند و گاهی اوقات یک تخلف به چشم می‌آید و برخورد با آن نیاز یک مطالبه بوده و در اولویت ما قرار دارد.

وی بیان کرد: این نهاد در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق نظارت دارد تا مسکلی در سطح جامعه وجود نداشته باشد.

وی افزود: در بخش پزشکی حدود ۱۲۰ هزار نوع تجهیزات پزشکی وجود دارد که باید نظارت شود تاکالای مناسب عرضه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بخش خدماتی و کالاها نیز این نهاد در تمانی زمینه‌ها نظارت دارد تا تخلفی صورت نگیرد.

اسفنانی ادامه داد: تاثیرگذاری برهورد با متخلفان زمانی نمایان است که مردم برخورد با متخلفان را ببینند.

وی بیان کرد: همکاری شایسته بین نهادی صورت گیرد تا شاهد پویایی مدیریت جدید در آذربایجان‌غربی همچون گذشته باشیم.

در ادامه این جلسه با اهدای لوحی از زحمات محمد اقوامی تشکر و نجف زاده به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی معارفه شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا