تهران

مدیریت شهرک گلشهر و باغ شهر قرچک به شهرداری واگذار شد

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار برگزیده های ایران در قرچک، اظهار کرد: امروز در حدود بیش از ۳ ساعت بازدید میدانی و جلسه شورای تامین، تصمیات نهایی در خصوص مجتمع گلشهر و باغ شهر اتخاذ شد.

وی گفت: در این بازدید میدانی اعضای شورای تامین دستوراتی جهت واگذاری این شهرک ها به مدیریت شهری داده شد.

شهردار قرچک افزود: شهرداری نیز ان‌شاءالله هفته آینده موضوع نظافت و سرانه های عمومی ورزشی و تفریحی را در این شهرکها انجام خواهد داد.

خرمی شریف با اشاره به اینکه تعهداتی از سوی مسکن شهرسازی به تصویب رسیده است، بیان کرد: اگر آن تعهدات هرچه سریع‌تر انجام شود بحث فاضلاب شهرک گلشهر و باغ شهر همچون مابقی موضوعات مرتفع خواهد کرد.

وی عنوان کرد: امروز صورت جلسه ای منعقد شد که مسکن شهرسازی متعهد شود ظرف مدت یک ماه تمامی مشاعات مجتمع گلشهر را بنام شهرداری واگذار کند تا بتوانیم بحث سرانه های عمومی را در آن فضا ایجاد کنیم.

شهردار قرچک افزود: با توجه به مسائل امنیتی و مشکلات عدیده ای که در منطقه پوئینک به ویژه شهرک های گلشهر و باغ شهر وجود داشت، هزار متر زمین را در راستای ایجاد کلانتری در این منطقه اختصاص دادیم و همچنین کلینیک و درمانگاهی که مورد نیاز کادر نیروی انتظامی و عموم مردم است در اختیارشان قرار دادیم که ناجا در حال حاضر مشغول به فعالیت عمرانی است و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانند این ساختمان را هم به عنوان کلینیک و کلانتری منطقه پوئینک راه اندازی کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا