گیلان

مدیریت هوشمند کرونا در آستارا جدی گرفته نمی‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از آستارا، فرید بصیری‌مقدم عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه ۱۰ درصد از مردم شهرستان آستارا دُز نخست واکسن کرونا را هنوز دریافت نکرده‌اند و این نگران‌کننده است. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با اشاره به استقرار تیم‌های بهداشتی در نوار مرزی این شهرستان گفت: طی دو ماه گذشته با انجام نزدیک به هفت‌هزار تست، از ورود ۵۸ فرد مبتلا به بیماری کرونا از مرز زمینی شهرستان آستارا به داخل کشور ممانعت به عمل آمده است. 

وی اشاره به چگونگی تزریق دز سوم واکسن کووید ۱۹ بیان کرد: آن‌دسته از افرادی که هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و از نوبت دوم آن‌ها سه ماه سپری شده است برای دریافت دز سوم می‌توانند به پایگاه واکسیناسیون مستقر در محوطه بیمارستان قدیم شهرستان آستارا مراجعه کنند. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا وضعیت کرونایی این شهرستان را آبی دانست و افزود: خوشبختانه تاکنون موردی از سویه اّمیکرون در شهرستان آستارا مشاهده نشده و انتظار کادر درمان از جاماندگان تزریق واکسن کووید ۱۹ این است که در اولین فرصت نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند. 

بصیری‌مقدم با بیان اینکه مدیریت هوشمند کرونا در شهرستان آستارا جدی گرفته نمی‌شود، تصریح کرد: رفتارهای بهداشتی مردم در مراکز اقامتی، بوم‌گردی‌ها، دفاتر پیش‌خوان، تالارها، ادارات، بانک‌ها و رستوران‌ها نگران‌کننده بوده و از مردم می‌خواهیم با توجه به سرعت بالای سرایت سویه جدید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا