تهران

مدیر استاندارد تهران: برخی بوروکراسی اداری مانع تولید هستند/ حذف نشان تجاری از شرایط اخذ پروانه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری مدیر استاندارد استان در آیین تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه اظهار کرد: استان تهران بیشترین سهم را در بین واحدهای نمونه ملی داشت.

وی با اشاره بر فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید، تاکید کرد: برخی بروکراسی ادارات خود مانعی برای تولید اند، در همین راستا بسته حمایتی در راستای تسهیل تولید توسط سازمان ملی استاندارد تدوین و ابلاغ شده‌ است که از مفاد آن می‌توان به حذف نام تجاری از شرایط اخذ پروانه استاندارد نام برد.

همچنین بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و‌ کشاوزی تهران در این مراسم با ذکر معایب مداخله دولت در تولید، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی راهی جز گفتگو با حاکمیت برای رفع مشکلاتش ندارد و باید از تریبون‌های عمومی در مقابل مدیران دولتی از سواد، تجربه و دغدغه ملی این بخش دفاع کرد.

حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران نیز ضمن تقدیر از همراهی و حمایت‌های اداره‌کل استاندارد تهران از بحث تولید افزود: در کمیته تسهیل که در استانداری تشکیل می‌شود، اداره‌کل استاندارد در بین ادارات مرتبط با امر، کمترین مشکل را دارا بود.

وی برحضور ایران در بازار کشورهای همسایه تاکید کرد و‌ ادامه داد: فضای رقابت و پیشرفت تولیدات ایرانی در کشورهای همسایه آماده است.

در این مراسم که در سالن همایش‌های هتل ارم و باحضور تولیدکنندگان، صنعت‌گران و متخصصان حوزه تولید برگزار شد، هفت واحد تولیدی کشوری و یازده تولیدکننده نمونه در سطح استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا