تهران

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران: افتتاح کارخانه بسته‌بندی بیش از ۳ هزار شغل ایجاد می‌کند/ برگزاری جلسه ستاد رفع موانع تولید استان در قرچک

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قرچک،‌ در طی بازدید محسن منصوری استاندار تهران از قرچک،‌ صبح امروز جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در فرمانداری قرچک با حضور مسؤولان برگزار شد.

در این جلسه حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دو پروژه غیر هم سطح قرچک از پروژه های مهم قرچک است.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در ادامه این جلسه بیان کرد: شهرک صنعتی قرچک زنده ترین و پویا ترین شهرک صنعتی کشور است. تغییر اراضی کاربری از کشاورزی به صنعتی در این شهرک با مشکلاتی مواجه است و این امر باعث شده مشکلاتی به‌وجود بیایید.

هزار نفر اشتغال مستقیم با افتتاح کارخانه بسته‌بندی

صابر پرنیان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: با بهره برداری از کارخانه بسته بندی خشکبار در شهرک صنعتی قرچک برای هزار نفر اشتغال مستقیم و برای ۲۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی گفت: سرمایه گذاری که انجام شده بر اساس جوازهای تاسیس صادره که مربوط به چند سال پیش است ۲۵۰ میلیارد تومان است، همانطور که استاندار محترم استحضار دارند با توجه به تورم و اینکه جوازها مربوط به سالهای قبل است پیش بینی می‌شود میزان سرمایه گذاری نزدیک به هزار میلیارد تومان است که هر هفته ان‌شاءالله چند واحد صنعتی در این شهرک آماده بهره برداری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بیان کرد: از ۳۸۰طرح صنعتی فعال ۸۰ درصد طرح پیشرفت فیزیکی دارد، تمام طرح های صنعتی و زمین های شهرک های به جدیدت رصد می شود، اجازه نخواهیم داد دلالی ایجاد شود و فرصت های سرمایه گذاری کشور سوخته شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا