چهارمحال و بختیاری

مدیر کارخانه خمیرمایه ناغان: مشکل زیست‌محیطی در آینده‌ای نزدیک حل می‌شود/ تولیدمان را با قدرت ادامه می‌دهیم

به گزارش برگزیده های ایران روز گذشته خبری با عنوان “کارخانه خمیرمایه ناغان با حکم مقام قضایی تعطیل می‌شود” روی خروجی این رسانه قرار گرفت؛ به دنبال انتشار این خبر خبرنگار فارس با مدیر کارخانه خمیرمایه ناغان گفت‌وگوی انجام داده است که مشروح این مصاحبه را در زیر می‌خوانید.

سیدعلی هاشمی در خصوص اقدمات مدیریت کارخانه برای کاهش آلودگی زیست‌محیطی کارخانه “خمیرمایه ناغان” گفت: در حال حاضر فاز اول تصفیه‌خانه‌ای که در مسیر پساب قرار خواهد گرفت، در حال اتمام است و پیشرفت ۹۵ درصدی داشته و به زودی در مدار قرار خواهد گرفت.

مدیرکارخانه خمیرمایه ناغان با اشاره به فعال بودن کارخانه و انگیزه بالای کارگران برای تولید، ادامه داد: با فعال شدن فاز اول این پروژه حدود ۸۰ درصد آلودگی پساب موجود کارخانه گرفته خواهد شد و بدین صورت بخش قابل توجهی از مشکل و دغدغه فعالان زیست‌محیطی و مسئولان مربوطه برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت بدون وقفه تیم اجرایی کارخانه برای رفع آلودگی زیست‌محیطی، تشریح کرد: در دو ماه گذشته فقط یک روز جمعه تیم اجرایی کار را تعطیل کردند و با جدیت کار را دنبال می‌کنیم که هرچه سریع‌تر مشکل برطرف شود؛ البته درب کارخانه ما به روی مسئولان مربوطه و سمن‌های محیط‌زیستی باز است و خودمان هم هر هفته گزارش تصویری از پیشرفت کار برای مسئولان مربوطه ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۳۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا