اردبیل

مذاکره از منظر قدرت انجام شود/ رفع تمامی تحریم‌ها مدنظر تیم مذاکره‌کننده باشد

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در اردبیل با اشاره به مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهار کرد: مذاکرات با طرف‌های غربی در طی سال‌های گذشته نیز انجام گرفت و منجر به برجام شد و طی آن تعهداتی بر دوش هر طرف بود که ایران به تمامی تعهدات خود پایبند بود و اما در طرف دیگر شاهد عدم اجرای تعهدات بودیم.

وی افزود: آمریکا به صورت یک‌جانبه از این تعهدات کنار کشید و متاسفانه کشورهای اروپایی هم با این اقدام آمریکا همراهی کردند و به هیچ عنوان آمریکا را ملزم به اجرای تعهدات نکردند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده کشور در دور جدید مذاکرات باید با دیدگاه بهتری وارد عمل شده و از منظر قدرت مذاکره را پیش ببرند، چرا که ما همواره به تعهداتمان پایبند بودیم و حال باید طرف‌های مقابل نیز به تعهداتشان عمل کنند.

بدری تشریح کرد: رفع تمامی تحریم‌ها از سوی طرف‌های مقابل مذاکرات نیز موضوع دیگری است که باید مد نظر تیم مذاکره کننده ایران باشد و طرف‌های مقابل باید به تعهداتشان پایبند بوده و بند به بند آن را عمل کنند.

وی تاکید کرد: نتیجه مذاکرات باید در تمامی بخش‌های زندگی مردم و سطح جامعه مشهود شود و مذاکرات نتیجه‌ای مثبت در زندگی مردم داشته باشد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا