اخبار ورزشی

مذاکره روسیه با کشورهای آفریقایی برای برگزاری بازی‌های دوستانه

مذاکره روسیه با کشورهای آفریقایی برای برگزاری بازی‌های دوستانه

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، ماکسیم میتروفانوف، دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه  گفت که این فدراسیون در حال مذاکره با کشورهای آفریقایی برای برگزاری بازی‌های دوستانه است. 

رویارویی اسطوره‌های روسیه و ستارگان آفریقا در سن‌پترزبورگ

میتروفانوف خاطرنشان کرد: ما در این برهه در مورد شکل گسترده همکاری و تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف با کشورهای آفریقایی صحبت می‌کنیم. باید بگویم در حال برنامه‌ریزی برای امضای قرارداد مشخصی درباره برگزاری بازی‌های دوستانه در اجلاس روسیه و آفریقا نیستیم اما توافقات حاصل شده در اینجا ممکن است پیش نیاز این موضوع باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه افزود: کشورهای آفریقایی مدنظر برای برگزاری بازی‌های دوستانه از جمله شرکت کنندگان در آخرین جام جهانی در قطر هستند. تیم‌های ملی آفریقایی همانند سنگال، تونس، مراکش، کامرون و غنا در جام جهانی قطر حضور داشتند. مراکشی‌ها در این مسابقات به مقام چهارم رسیدند و بهترین نتیجه تاریخ مسابقات را در بین تیم‌های آفریقایی به نمایش گذاشتند.

تیم‌های ملی و باشگاه‌های فوتبال روسیه از فوریه ۲۰۲۲ با تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل جنگ اوکراین از شرکت در مسابقات بین‌المللی تا اطلاع ثانوی محروم شدند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا