خراسان رضوی

مرادمند: خطای پنالتی نکردم/ این تیم هویت پدیده را ندارد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، حسین مرادمند بعد از برد ۳ بر صفر مقابل پدیده تیم سابق خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل تیم سابقم انجام دادیم و به نظرم بازی خوبی بود. 

مرادمند در مورد اینکه توپ با دستش برخورد کرده و برخی می گویند باید پنالتی اعلام و او از زمین اخراج می شد، گفت: نه در آن صحنه سرم با دستم ۲۰ سانتی متر هم فاصله نداشت و عمدی در کار نبود و فاصله ای نبود. 

وی در مورد شرایط تیم پدیده و اینکه به قاسمی نژاد اجازه بازی ندادند، عنوان کرد: من احترام زیادی برای این تیم قائل هستم و ۵-۶ سال در اینجا زحمت کشیدم. برای این تیم پول بود و نبود، زمین بود و نبود برای این تیم بازی کردیم، با دارایی و ندارایی‌هایش  بازی کردیم و بودیم. این تیم هویت تیم پدیده و شهرخودرو نبود .تیم باید هویت داشته باشد، هیچ کدام از بازیکنان این تیم را نمی‌شناختم، تیم باید هویت داشته باشد اما اصل این تیم عوض شده است. بی احترامی نمی‌کنم. مربیانش را می شناختم، آنها شناخته شده بودند. خیلی ها به ناحق از این تیم جدا شده اند، اسم نمی‌برم، باید خویشتنداری کنند و حیف است مشهد این تیم را در لیگ برتر نداشته باشد.

مرادمند درمورد اینکه مشکل تیم پدیده را چه می‌داند، گفت: مشکلش را من نمی دانم اما وقتی تیمی ۲ امتیاز دارد مشکلش همه چیز است.

بازیکن استقلال در مورد حذف از آسیا عنوان کرد: در مورد آسیا چیزی نمی‌دانم.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا