لرستان

مراسم معارفه رییس جدید دادگستری پلدختر برگزار شد

مراسم معارفه رییس جدید دادگستری پلدختر برگزار شد

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، با حکم رییس کل دادگستری استان لرستان ، کامران هادی پور به عنوان رئیس جدید دادگستری پلدختر منصوب و آئین تکریم و معارفه وی با حضور معاون قضائی دادگستری لرستان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان، مسئول روابط عمومی دادگستری استان، دادستان پلدختر، جمعی از قضات، مسئولان شهرستانی، اعضای شورای های تأمین، اداری و حل اختلاف در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات «محمد پروانه» به عنوان سرپرست دادگستری پلدختر قدردانی و «کامران هادی پور» به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

پیش از این نیز «مهدی بیرانوند» به مدت بیش از دو سال رئیس دادگستری شهرستان پلدختر را عهده دار بود که عصر جمعه ۲۷ آبان ماه سال ۱۴۰۱ به علت سکته قلبی به دیار باقی شتافت.

لازم به ذکر است کامران هادی پور» دارای ۲۰ سال سابقه خدمت بوده که بیش از یک سال و نیم در دادگاه انقلاب خرم آباد، سه سال رئیس دادگستری شهرستان دوره چگنی، بیش از هفت سال در دادگاه تجدید نظر استان، هفت سال دادگاه حقوقی خرم آباد و یک سال و نیم دادرس دادگاه عمومی خرم آباد را در کارنامه مسئولیتی خود دارد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا