کهگیلویه و بویراحمد

مراسم ۹دی در قلعه رئیسی برگزار شد+تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از چاروسا(سیدحسن آرمند)،  امروز همزمان با سراسر کشور مراسم ۹دی با حضوربخشدار، مدیران آموزش و پرورش و مدارس ، اعضای شورای شهر و شهردار، اعضای شورای اداری چاروسا و جمع زیادی از مردم مدیران ادارات برگزار شد.

استقبال باشکوه جوانان در این مراسم چشم گیر بود.

در ابتدای این مراسم آقای مراد پایان از فرهنگیان چاروسا اقدام به قرائت بیانیه کرد که اتفاقات سال ۱۳۸۸ را مورد خطاب قرار داد و سپس آقای محمد حسین خلیلی هم اقدام به قرائت بیانیه پایانی مراسم کرد. 

 

سخنران این مراسم سرهنگ عدالتمند از بازنشستگان شهرستان کهگیلویه بود.

سرهنگ عدالتمند در این مراسم با بیان اینکه ۹دی مظهر قدرت ملت و نظام جمهوری اسلامی بود تاکید کرد: خداوند در سال ۸۸ به کمک مردم، رهبری و نظام آمد و فتنه ای که دشمنان روشن کردند هدایت کرد و بعد از ۸ماه ناهنجاری و ناامنی و دلهره داشتند نهایتا به ساحت عاشورا بی حرمتی کردند و مقدس ترین حادثه تشییع را که محرم می باشد اهانت کردند و بزرگترین باورها مردم را تعرض کردند و به خیمه امام حمسین(ع) تعرض کردند و خداوند بدون فراخوانی رهبری و دولت و حکومت تدارک دیده شود مردم اهانت به امام حسین( ع) را نپذیرفتند و به صحنه آمدند و بساط دشمن را جمع کردند و به همین دلیل مقدس است و امروز باید این روز یوم الله باشد.

وی ۹دی را مظهر غیرت ملت ایران دانست و افزود: ملت وقتی دیدند شعارها و حملات دشمن به موضوع اصلی که انتخابات است موضوعتی ندارند و به دنبال اصل نظام هستند به میدان آمدند و آن هجمه ها و حملات را خنثی کردند تا درسی باشد برای آینده همیشگی آن در تاریخ و این درس در ۹دی سال ۸۸ رقم خورد.

عدالتمند یادآور شد: ملت ایران در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ برای محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی همان سال با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند، این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید. 

سخنران مراسم ۹دی قلعه رئیسی تصریح کرد: سختی ها و مشکلاتی وجود دارد اما مشکلات و سختی های زیادی را پشت سر گذراندیم و مطمئن باشید این سختی ها و مشکلات هم پشت سر خواهیم گذاشت این نیازمند وحدت مردم و مسئولین است.

 

حضور دسته جمعی مدیران ادارات در این مراسم به صورت نهاد به نهاد از دیگر حواشی این مراسم باشکوه بود.

در پایان این مراسم مردم با سر دادن شعارهای” مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست مراسم به پایان رسید.”

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا