کرمانشاه

مرام پهلوانی،۶۳ زندانی کرمانشاه را به آغوش خانواده بازگرداند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، ششمین جلسه ستاد ساماندهی با حضور مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و دیگر نمایندگان ادارات عضو ستاد ساماندهی امروز در محل سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد. 

سیروس خانی، معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به جایگاه والای شهیدان در دل مردم، اظهار داشت: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از شهیدانی است که با رشادت و دلاوری مقابل دشمنان انقلاب و نظام ایستاد و همین ایستادگی باعث شده در دل مردم و ملت ایران جایگاه خاصی داشته باشد.

مصطفی باباملکی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در ادامه این نشست با اشاره به برگزاری پویش آزادسازی زندانیان طی روز گذشته، افزود: مراسم آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد با حضور پرشور جامعه ورزش کرمانشاه به‌مناسبت دومین سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این پویش گلریزان که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان کرمانشاه، بسیج ورزشکاران و هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی استان کرمانشاه برگزار شد، با توجه به شهادت سردار دل‌ها در سن ۶۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، ۶۳ زندانی دارای جرائم مالی غیرعمد در بند زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا