Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مراکز تحقیقاتی را به سمت محصول محور سوق دهیم - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

مراکز تحقیقاتی را به سمت محصول محور سوق دهیم

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، افزود: در حوزه تحقیقات به دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران متمرکز نباشیم و دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور را مورد توجه قرار دهیم.

دکتر سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی نیز در این نشست با بیان اینکه به دلیل رعایت پروتکل‌های سلامت مراسم تکریم و معارفه را ساده و با حداقل نفرات برگزار کردیم، افزود: از اقدامات متعهدانه و دلسوزانه دکتر نجفی در زمان تصدی پست معاونت قدردانی می‌کنیم و برای دکتر پناهی که از جمله اساتید برجسته و شناخته شده‌ای است که به حوزه تحقیقات کاربردی نگاه ویژه‌ای دارند، آرزوی توفیق داریم.

وی بیان کرد: امروز که صحبت از تحقیقات و فناوری می‌کنیم زیرساخت‌های بسیار خوبی در طی سال‌ها با زحمات اساتید ایجاد شده است. اکنون با توجه به تحریم‌ها وقت آن است که تحقیقات را به محصول برسانیم. 

مشاور وزیر بهداشت در ادامه با تاکید بر اینکه رتبه تحقیقات سلامت جایگاه مطلوبی دارد ولی همچنان جای رشد و پیشرفت هست، گفت: انتظار رشد ناگهانی نداریم، ولی وجود نیروهای دانشمند و جوانان مستعد بسیار کمک کننده است. شرکت‌های دانش‌بنیان که جزء اصلی بخش دوم تحقیقات یعنی فناوری را شامل می‌شود، می‌تواند موتور قدرتمندی برای دست یافتن به آن جایگاه مورد انتظار باشد.

در این مراسم دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارتخانه معرفی و از خدمات دکتر فرید نجفی معاون سابق این وزارتخانه تقدیر شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه در حکمی دکتر «یونس پناهی» را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و رییس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران (نیماد) منصوب کرد.

پناهی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و در جمع یک درصد دانشمند برتر جهان قرار دارد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا