سمنان

مراکز عرضه مستقیم کالا در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی تشنه‌دل عصر امروز در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: فرآیند قیمت‌گذاری، عرضه و میزان کالاهای اساسی به‌صورت هفتگی رصد و پایش می‌شود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات معاون اول ریاست جمهوری و نظر به اهمیت موضوع، جلسات کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به‌منظور نظارت و رصد مداوم استانی باید به‌صورت هفتگی برگزار شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بنا به دستور استاندار سمنان، مقرر شد تا دو هفته آینده مراکز عرضه مستقیم کالا در استان سمنان به جهت عرضه مستقیم کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی توسط شهرداری‌ها و پیگیری‌های سازمان صمت و استانداری راه‌اندازی شود.

تشنه‌دل افزود: با همکاری و مشارکت بسیج اصناف و دستگاه‌های ذی‌ربط توزیع، تنظیم و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی در استان سمنان و نقاط محروم انجام می‌شود و در خصوص توزیع کالاهای اساسی در استان هیچ‌گونه کمبود و مشکلی مشاهده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از وضع کالاهای اساسی در استان سمنان توسط مدیریت بازرسی اتاق اصناف مرکز استان و سازمان صمت ارائه شد و آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا