اخبار ورزشی

مربی فولاد: زمانی که باید تمرکزمان را حفظ می‌کردیم تجربه پرسپولیس بر ما چربید/ آینده فولاد را روشن می‌بینم

مربی فولاد: زمانی که باید تمرکزمان را حفظ می‌کردیم تجربه پرسپولیس بر ما چربید/ آینده فولاد را روشن می‌بینم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، اولی گلادیسون سرمربی موقت تیم فولاد خوزستان بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با بازی که ارائه کردیم، آینده روشنی برای این تیم می‌بینیم. همانطور که ملاحظه فرمودید امروز خوشبختانه حمایت سراسری هواداران‌مان را در ورزشگاه خانگی خود داشتیم، اما این بازی‌ها طوری است که اگر یک لحظه غلفت کنید مقابل تیم‌های بزرگ ضرر می‌کنید.

برتری پرسپولیس در زمین گرم اهواز/ رخت سیاه بر تن فولاد! + فیلم

 

وی در ادامه افزود: همانطور که می‌دانید پرسپولیس تیم جدیدی نیست. این تیم، تیمی ریشه‌دار و یکی از بهترین‌های آسیاست. همانطور که دیروز در نشست خبری خدمت شما گفتم، نتایج سال‌های گذشته و سال جاری این تیم، گویای این مسئله است. این بازی‌ها، بازی‌هایی هستند که ایراد، تمرکز و لحظات نتیجه را بر می‌گرداند. متأسفانه در لحظاتی که باید تمرکز خود را حفظ می‌کردیم، تجربه پرسپولیس بر تجربه ما چربید.

سرمربی موقت فولاد در پاسخ به دلیل تغییر تعویض‌های فولاد پیش از ثبت گل پرسپولیس، گفت: چیزی درباره تغییر و آمدن بازیکنان جدید در بازی متوجه نشدم، اما اگر بازیکنان وارد زمین نمی‌شدند، می‌گفتید چرا وقتی گل را خوردید بعد از آن آمدند یا که وارد نمی‌شدند و گل دریافت می‌کردیم، می‌گفتید چرا تعویض صورت گرفت. به هر حال این فوتبال است و غیرقابل پیش‌بینی. چه با تعویض‌ها و چه با تأخیر و چه به موقع، فوتبال مانند بقیه ورزش‌ها غیرقابل پیش‌بینی است و با لحظات پیش می‌رود.

گلادسیون در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد در فرصت وقفه لیگ برتر می‌تواند، تغییرات لازم برای بازگشت به شرایط خوب را انجام دهد، تصریح کرد: ما برای رهایی از این مسئله یقیناً کار خواهیم کرد و باید قوای ذهنی و فیزیکی‌مان را در این مدت قدرتمندتر کنیم و افزایش بدهیم. یقیناً قبلاً کار کردیم، اما در این مدت سعی خواهیم کرد از این بحران خارج شویم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم در هر دو مقوله فیزیکی و ذهنی بازیکنان و مسائل فنی بیشتر کار کنیم و هماهنگ‌تر شویم.

در ادامه یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری نقل‌وانتقالات فولاد را ناکارآمد قلمداد کرد که مدیر رسانه‌ای فولاد واکنش نشان داد و گفت: گلادسیون در یک هفته آخر به جمع ما اضافه شد.

بعد از این سؤال خبرنگار دیگری درباره آخرین وضعیت همکاری سرمربی موقت فولاد با این تیم خوزستانی سؤال پرسید که مدیر رسانه‌ای فولاد تأکید کرد، گلادسیون با این تیم قرارداد دارد و به آن پایبند است.

در میان همهمه سالن نشست خبری سؤالی مبنی بر برنامه نقل‌وانتقالاتی فولاد و  جذب بازیکن هم مطرح شد که دوباره مدیر رسانه‌ای فولاد در مقام پاسخگویی برآمد و گفت: لیست تیم فولاد پُر است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا