اخبار ورزشی

مرتضایی: برای کمک، از فرش آراء مشهد جدا شدم/باشگاه توان جذب بازیکن را نداشت

مجید مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران در خصوص شرایط تیم فوتسال فرش آرا در نیم فصل اول اظهار داشت: چند روزی است که من از این تیم جدا شده ام ولی یک مقدار انتهای نیم فصل اول به مشکل برخوردیم و کمبود بازیکن داشتیم که باعث شد نتایج ضعیف کسب کنیم. یکسری صحبت ها را با هیات مدیره انجام دادیم ولی چیز هایی که از آن ها خواستیم را نپذیرفتند. به دلیل این که بتوانم به این باشگاه کمک کنم تا شخص دیگری بیاید و با شرایط سازگار باشد، از این تیم جدا شدم. 

 وی در مورد نتایج پرنوسان تیمش در انتهای نیم فصل اول گفت: ما بیشتر در آخر فصل نوسان داشتیم. ما به دلیل این که در بازی های اول خود به ۳ تیم قدرتمند که هر کدام در رده های اول تا سوم قرار داشتند برخورد کردیم، نتوانستیم در هفته های نخست نتایج خوبی بگیریم. همانطور که می دانید لیگ به دلیل جام جهانی تعطیل شد و زمانی که برگشتیم توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم. 

مرتضایی افزود: ما موفق شدیم که راگا تهران، شهروند ساری و ملی حفاری را شکست دهیم و با این پیروزی ها به رده ششم صعود کردیم. متاسفانه هر چه به جلو می رفتیم مصدومیت ها کار دستمان می داد و دستمان از بازیکن خالی می شد و جایگزین خوبی نداشتیم که همین اتفاق باعث شد در چند بازی آخر نتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی سابق تیم فرش آرا در خصوص دلیل جدایی خود از این تیم عنوان کرد:  تیم فرش آرا بودجه مشخص دارد. در سال های قبل شهرداری مشهد به این تیم کمک می کرد ولی امسال کمک خود به این باشگاه را قطع کرد که یک مقدار در تخصیص بودجه تاثیرگذار بود. ما به بازیکن نیاز داشتیم و باشگاه توان جذب بازیکن نداشت و منجر به این شد که از این تیم جدا شوم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا