هرمزگان

مرحله دوم پلاک کوبی درختان کهن سال در بندرعباس آغاز شد

مرحله دوم پلاک کوبی درختان کهن سال در بندرعباس آغاز شد

به گزارش برگزیده، «شهرام آرمان»، رئیس سازمان سیما و منظر فضای سبز شهرداری بندرعباس با تایید این خبر گفت: این طرح به‌منظور شناسنامه‌دار کردن درختان و ثبت اطلاعات هر درخت شامل گونه و قطر بن درخت، سن تقریبی، ارتفاع و سایر اطلاعات اجرا می‌شود و تاکنون در مرحله نخست ۲۰۰ درخت شناسایی‌شده‌اند.

وی اضافه کرد: با اجرای ممیزی درختان و فضای سبز پارک‌ها و بوستان‌های بندرعباس اطلاعات لازم برای برنامه‌ریزی رسیدگی و بهبود فضای سبز بندرعباس انجام خواهد شد.

رئیس سازمان سیما و منظر فضای سبز شهرداری بندرعباس بابیان مزایای پلاک‌کوبی درختان کهن‌سال، گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن و پلاک‌کوبی درختان به‌منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی آسان‌تر به اطلاعات مربوط به درختان در جهت حفظ، حراست و نگهداری از آن‌ها در حال انجام است.

وی افزود: شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس برنامه‌هایی را برای حفظ و توسعه فضای سبز در دست اقدام دارند تا زیبایی‌های این شهر افزایش یابد.

وی از شهروندان و گردشگران خواست تا با مشارکت در حفظ و نگهداری درختان سطح شهر، علاوه بر تشویق سایرین به حفظ فضای سبز، هرگونه تخلفی را در خصوص قطع درخت و آسیب به فضای سبز شهری به اداره ارتباطات شهرداری با تلفن ۱۳۷ اطلاع دهند.

آرمان اضافه کرد: طرح پلاک‌کوبی درختان شهر بندرعباس در هر چهار منطقه شهر انجام می شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا